Vad väger era hästar exakt?

Sv: Vad väger era hästar exakt?

Min gamling:love: (25-årig kbltravare) väger nu ca 650 kg, 158 cm hög.
Har vägt 680 kg innan han gick över till hö från hösilaget (tål EJ hösilage, magen pajar), för ca 2½ år sedan.
Ska bantas ner till ca 630 kg, men det svårt att banta en sjukpensionär som ej får röra på sig så mkt numera,:(

Sv: Vad väger era hästar exakt?

tack :)

nyvägd idag... å jag får spader... 443 kg... asså... 420 när jag köpte henne... å då va hon ju SMAL... hon gååår I N T E upp i vikt... men hon är rundare!!! söt :)

hon blev sååå glad å se min kompis, det va kul!!! hon har alltid gillat min kompis å snuffsat i håååret å hållt på...

Liknande trådar

Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 223
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 329
Senast: Beeboppe
·
Hästvård Ja, vad kan nedan beskrivna häst egentligen tänkas väga? (Har tyvärr inga bra exteriörbilder....) Häst - 162 cm i mkh. - Irish Sport...
2
Svar
29
· Visningar
4 084
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 192
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar