Vad tycks om denna boxern??

Sv: Vad tycks om denna boxern??

Habba habba vilken snygging *dreggel*:love:

Riktigt fin boxer måste jag säga,Riktigt fin alltså! Vilka muskler den har!!! Inte alls för smal enligt min mening heller!

Boxer är knappast min favvoras,men din är ju riktigt exemplarisk måste jag säga,näe jag är nog lite kär:p

Håller med, han var en riktig goding!

Dock liiiiiite liiite smal, läga på sig ett halv kilo kanske?

SJUKT SNYGG :love: jag har varit lite halvt som halvt inne på boxer men jag är en sån som hela tiden ändrar mig, jag har gått från Australian Shepherd till Bostonterrier nu när jag försöker bestämma mig för vad jag vill ha för hund när jag flyttat hemifrån :D har Shih Tzu nu. Men din pojke fick mig ju knappast att välja lättare :angel: .

MEN jag skulle nog lagt på honom nått kilo till, då blir han nog ännu snyggare. Riktigt fina muskler!

Dock liiiiiite liiite smal, läga på sig ett halv kilo kanske?

Ja,vid buken mest...Den är lite för "uppdragen" eller vad man ska säga:p...

Men annars så har Jag faktiskt aldrig sett en så välmusklad och Fin boxer:love:

Senast ändrad:

Kanon snygg =)
Inget stort boxer men damn vilken form han har!
Alldeles perfekt!

Jag är inte erfaren av boxrar, men jag tycker han ser lite smal ut... :crazy: Med tanke på att revbenen syns och smala midjan.
Men han ser väldigt välmusklad ut, vilken muskelkille!:)

Han ser otroligt fin och välmusklad ut.:) Dock skulle jag vilja påstå att han är något tunn..

Fin hund, bra muskler. Enda som är är väldigt lite hull ska ditt men det är inte mycket.

Trevligt med folk som håller sina hundar i fin kondition och muskelbyggnad :bow:

Haha, som vinthundsmänniska tyckte jag att han var i perfekt hull :D Har då ingen aning om hur en boxer ska se ut :angel:

Jättesnygg, men jag skulle också rekommenera kankse ett halvt kilo mer :)

*gråter* (avlivade min boxer 070611)

Mycket fin boxer! Stark utstrålning och fint musklad:d
pm'a gärna från vilken uppfödare han kommer från, jag saknar mitt dreggelmonster....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025