Vad tycker/tror ni?

Sv: Vad tycker/tror ni?

Har oxå vart och kollat på den sadeln och håller med övriga. Kvaliten var verkligen jätte dålig. Jag valde att itället kolla på begagnat med samma pris och hitta mycket bättre sadlar. Vet inte om de var hemsidan du kollade på, för sadeln du beställer ser inte ut som den på hemsidan då de har bytt leverantör men inte bild (senast jag kollade i vart fall). Vet även en tjej som beställde sadel av dem och fick vänta i ett(!) år på sadeln.

Sv: Vad tycker/tror ni?

Sliver skrev:
Ja angånde hästlagrets westernsadel i nötskinn? 3500:-

Vill höra bra och dåliga synpunkter på denna endast av erfarna tack!

Många av de billigare westernsadlarna, har väldigt smala bommar och är alldeles bred längre ned.
Har haft en sån till min ena häst, men det funkade inte alls. Köpte istället en Simco roper sadel som ligger som gjuten, fast den var väl en aning dyrare! Men det var det värt!

Sen finns Dakota roper, passar de flesta hästtyper. En granne till mig har en sån, å den har legat på arab, bruksnordis, vamblod och korsning hbl. Så om ja hade varit du hade jag satsat på en begagnad märkessadel, det är värt det i längden!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 176
Senast: Lillefrun
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 103
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar