Vad tycker ni?

Nussikan

Trådstartare
Jag har redan ställt frågan i en annan tråd men jag tyckte att den förtjänade en egen :) Vi funderar på att köpa ny maratonvagn och isf blir det en X-treme från Tidaholm. Problemet är bara att vi inte kan bestämma oss för variant, vilken tycker ni skulle passa bäst till en fjording?

207.xtrem.standard.jpg.jpg

maratonvagn.207.X-treme.rod.06.jpg

207.xtrem.medmitt.baksate.jpg.jpg

207.xtrem.plywoodinlagg.jpg.jpg

ben.xtreme07..jpg

Sv: Vad tycker ni?

Jag tycker helt klart den svarta vagnen var snyggast men passar det där röda på hjulen verkligen ihop med fjordingfärger?:crazy:
Kanske man kan få slippa det om man är snäll?

Bara mina amatöråsikter men den svarta var ju coolast:)

Ja den svarta är snygg men jag tycker inte den ser lika sportig ut med trädetaljerna på... Man behöver inte ha rött i mitten på hjulen, det får man välja själv :)

nä de förstås.. de andra ser ju sportigare ut blir lite mer "finvagn" med trä. Men ja tycker att de är fint med svart till en fjording, går de inte att byta färg på de andra heller?

/Frågvisa Johanna:angel:

Jo det kanske det gör... Svart med silver i mitten på hjulen kanske, som den längst upp men tvärt om :)

Ingen mer som har en åsikt? *beslutsångest*

Jag tycker den svarta med rött nav passar bäst

Tycker den sista är så snygg :) *vill också*
Om jag någongång börjar tävla och har pengar ska jag ha den sista :D

Mvh
Eran Emma

Jag tycker oxå den är riktigt häftig! Frågan är ju bara om man kanske tröttnar på den färgen efter ett tag, det är ju alltid mer tidlöst med silver/svart...

Nja, inte riktigt min smak, vill inte ha lufthjul eller säten bak, vill ha en lite sportigare och lättare :)

Aha ;) varför vill du inte ha luft hjul ?
Tycker den sista fortfarande eller den första :D Eftersom den föstar ser så fin och glansig ut :rofl:

Fast 3an är väldigt snygg den med :bow:

Mvh
Eran Emma :bump:

Silver var ju tufft tycker jag! Lite annorlunda sådär, annar tycker jag nog svart passar bäst!

Dels för att det ser så "ponny-aktigt" ut och dels för att vagnen rullar mycket lättare med "hårda hjul" och blir därmed inte så tung att dra runt i maratonhindren :)

Ja, dom är snygga allihop, fast jag vill ju som sagt inte ha trädetaljerna som är på 3:an, jag kan inte bestämma mig! :)

Ja visst är det! Ser riktigt sportigt ut :) Men sen är det det där med att man kanske vill ha en liten "färgklick" så man syns ;)

Om hon har bett mig då? Om du läser första inlägget så ser du att det står vi.

Igentligen förtjänar dina idiotiska inlägg inte ens ett svar, men du tar verkligen priset så det är svårt att låta bli. Det är konstigt, när den ena idi*ten försvinner dyker den andra upp...

Avundsjuk kanske?? :angel: Kan förstå om det aldrig är någon som rådfrågar dig men så är det ju inte i mitt fall. Har du ens en körhäst? Eller ens en vagn? Har inte sett en enda bild från dig, du kanske bara hänger här för att reta upp folk? Och du snackar om att jag är otrevlig, undrar vad man ska kalla dig... Lägg dig inte i det du inte har med att göra, vad vet du om vad vi har för överenskommelse?
Oj, vad ilsken du blev. Jag gav dig ett trevligt svar med lite skämt i. Jag förstår inte varför du blir så arg... Nej det är inte ofta som folk rådfrågar mig om saker innnom körning och dom frågar inte dig heller här på buke. Varför lägger du ut en tråd om du inte vill ha svar? Menar du att jag är en idiot eller vad?
Nej jag är inte avis på KARINS fjordisar. Jag är inte så himla glad i rasen, Visst många är fina men det är ingen ras som jag vill ha. Vi har haft det innan så jag vet. Jag har både häst och en vagn. Varför frågar du så mycket om mig när du inte ens gillar mig?
Jag har svårt att tro att Karin skulle be sin hästskötare om råd då hon köper en ny dyr vagn. Och jag är ganska säker på att flera här inne håller med mig om det. Det finns nog bara i dina drömmar. Hoppas att Karin vet att du hänger ut henne på detta viset.Du gör ingen bra reklam med dina otrevliga inlägg. gång på gång.
Tack för mig Wiktoria.

Roligt skämt, jag skrattar nästan ihjäl mig :smirk:

Ja dina inlägg är ju fantastiskt trevliga. Vad är det jag hänger ut och vad vet du om vad vi pratar om och vad hon frågar mig? Jag skiter väl i vad folk här på buke frågar eller inte frågar, dom kuskar och övriga duktiga personer som jag verkligen respekterar vet inte ens vad buke är och jag tror inte det skulle falla dom in att sitta här, börjar faktisk undra varför jag själv sitter och svarar och skriver när man bara får skit tillbaka. Karin vet mycket väl vad jag skriver, vi brukar diskutera det på kvällarna och hon bara skrattar och undrar hur jag står ut med alla dumma påhopp och påståenden. Kan du sluta uttryckka dig om saker du inte har en aning om, min och Karin's "relation" angår inte dig (eller någon annan) så jag förstår inte varför du fortsätter tjata om det.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 161
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 459
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka