vad tycker ni?

Baddy96

Trådstartare
Vad tycker ni om min flickas hoppning då?:) helt superfin teknik om man frågar mig
filmer

Sv: vad tycker ni?

Ser jättefint ut, verkar vara smidig och rädd om sig. Skulle jag anmärka på något så är det kanske tempot, ser lite överilat ut, men det är ju ganska svårt att bedömma när man bara sett ett hopp.

håller med, behöver samla ihop sig lite mer, få lite mer tryck i språnget, men det är såklart lättare under ryttare.

Fin häst som ser lovande ut. Hon ser dock lite nonchalant ut :p

Fint hopp, skulle det vara något skulle det väl vara lite övertempo. Men bättre än att ni måste jaga igång såklart :D

Ja tyckte de såg väldigt bra ut :bump: såg ut som hästen hoppade me lätthet...

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
608
Senast: Badger
·
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 467
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka