Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Passion

Trådstartare
Använder ni det hemma? Ute? För vems skull?

Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Jag själv är typen som känner mig utklädd och känner mig snyggast naken så jag är också nyfiken på hur andra tänker.

Det där måste man väl fråga sin egen mage? Känns et OK så är det OK. Känns det konstigt så är det inte konstigt.

På den tiden jag hade underlivet till något annat än att gå på toa med så gillade jag också stayups. Och tidigare i livet när hullet var lite fastare hade jag strumphållare. snygg BH när jag hade bröst etc.

JAG gillade det. Det fick mig att känna mig fin. Men jag skulle INTE satt på mig det om jag känt mig utklädd och obekväm.

Jag bär gärna det jag antar att du menar med sexiga underkläder. Jag är singel och således bär jag det för min egen skull, både hemma och utanför hemmet :D Har jag någon som kan tänkas uppskatta det så skickar jag gärna MMS med mig iförd sådana outfits :)
Jag ser det inte som att det är kläderna som personen tänder på. Då hade denne lika gärna kunnat kolla på bilder på underkläderna utan mig inblandad. Det är väl mer helheten som isf uppskattas.

Känner du att det verkligen inte är okej så behöver du såklart inte prova det. Känner du att du kan tänka dig det så skadar det ju inte att prova. Kanske kommer du fram till att du gillar det eller så kommer du fram till att det inte är något för dig.

Jag kommer inte göra något som känns fel och såklart är det inte ett krav från min man men det väcker funderingar hos mig. Jag blir nyfiken på hur vanligt det är och hur det känns.

Älskart! Både för min o killens skull. Äger princip inga "mormor"trosor..

Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Jag gillar att klä mig i snygga kläder också, sånt jag känner mig snygg och fräsch i. Med det inte sagt att jag aldrig går runt i slitna mjukiskläder, för det gör jag också. Och en partner bör väl tycka att jag är snygg i mjukiskläder med, men det betyder ju inte att jag inte klär upp mig emellanåt och ja, ganska garanterat får man då lite mer "uppenbar" uppskattning för klädvalet och jag ser inte varför det skulle vara annorlunda när det kommer till underkläder. Att ens partner gillar att man har sexiga underkläder behöver ju absolut inte betyda att han/hon inte tänder på en utan.

Sen beror det väl på vad man räknar som sexiga underkläder men ja, jag använder underkläder jag ser som snygga även när jag är ensam och fullt påklädd. De är bekväma också, så det är den typen av underkläder jag brukar köpa, har inte så mycket annat.

Jag ser det inte som att det är kläderna som personen tänder på. Då hade denne lika gärna kunnat kolla på bilder på underkläderna utan mig inblandad. Det är väl mer helheten som isf uppskattas.

Så kan man ju faktiskt se på det. Jag får för mig. att jag skulle bli lite sårad om jag nu överraskade honom och han gick igång som tusan. Men så kanske inte jag behöver känna?

När jag är i trim så har jag gärna på lite roligare underkläder.

Nu är jag inte i trim, motsatsen och lite till och då föredrar jag mjukisar etc. Syns helst inte alls.

Jag skulle tro att sambon inte skulle säga nej tack till roligare underkläder :D

Jag föredrar bekväma underkläder men det har hänt att jag överraskat honom när han kommer hem genom att vara iförd en korsett och har gjort i ordning lite mys (har dansat burlesque, därav ägare av korsetter :D).

Försöker kanske att inte ha dom fulaste trosorna jag äger när han är hemma. Han är borta drygt halva veckorna och då är det ju inte så noga :p

Nej verkligen inte. Det är ju fortfarande DIG han går i gång på.

Jag tycker om att ha på mig sexiga underkläder. Har väl nästan alltid trosor på mig med lite spets på, som jag tycker sexar upp det lite.
Tycker väl alla mina bhar är sexiga på något vis. Vissa mer och vissa mindre. Har nog inte en enda som kan räknas som neutral utan spets eller något annat på.
Har gärna på mig stayups med strumpebandshållare.

Min man klagar inte han heller ;)

Så kan man ju faktiskt se på det. Jag får för mig. att jag skulle bli lite sårad om jag nu överraskade honom och han gick igång som tusan. Men så kanske inte jag behöver känna?

Det behöver ju inte vara konstigare än att du finner honom extra sexig och läcker i någon särskild outfit.
Vill du prova så kan du ju, om du vill, fråga om ni tillsammans ska gå ut på en shopping-tur och försöka hitta något som ni båda gillar :)

Om man med sexiga underkläder menar små skavande stringtrosor i syntetmaterial avskyr jag det.
Mer påklädda varianter i snygg modell, typ klassisk pinuppa är snyggt och smickrande för kroppen tycker jag. Stay-ups är bra, eftersom strumpbyxgrenar som hasar är jobbigt.

Jag kör det stuket under nästan jämt, och helt för min egen skull.
Jag vill ha underkläder som sitter bra, snyggt och bekvämt, och som passar till mina kläder.

Jag använder nästan bara underkläder som jag tycker är fina.

Kanske inte sexiga men i mina ögon snygga (använder oftast sportbh och matchande trosor), jag matchar alltid trosor och bh oavsett om någon ska se mig i det eller ej.
Jag känner mig fräschare och finare då.

Jag föredrar ju helt klart min sambo i hans nya fräscha snygga fillingar än i ett par gamla urtvättade..

Men du ska ju inte behöva känna dig utklädd då är det ju liksom fel.
Räcker det inte med någon finare bh och trosor med lite spets på i någon läcker färg?
Är du ovan vid fina underkläder så känns det ju lite kanske dumt att gå all in med stay ups och korsetter å hela baletten?
Man kan ju ta det i små steg allt eftersom vad man kan tänkas att gilla :)

Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.

Det är ju vad som är i kläderna han tänder på..

------------------

Jag älskar underkläder och har en uppsjö av både sexiga och snygga sådana i min garderob :love:

Sen att han jag träffar gillar att se dem på är bara en nice bonus ;)

Jag använder nästan bara underkläder som jag tycker är fina.

Kanske inte sexiga men i mina ögon snygga (använder oftast sportbh och matchande trosor), jag matchar alltid trosor och bh oavsett om någon ska se mig i det eller ej.
Jag känner mig fräschare och finare då.

Det är likadant här. Nu råkar jag tycka att underkläder med spets är både snyggt, praktiskt och bekvämt och således blir det sådana jag köper och använder dagligen. Många av mina underkläder kan säkert uppfattas som "sexiga", och det får de gärna göra i så fall, men huvudsaken är att jag känner mig fin och bekväm i vad jag har på mig.

Jag ser det lite som att jag använder de underkläder som passar till de kläder jag har på mig, har jag en tight klänning är det snyggare med stayups än nylonstrumpor som skapar en skarv tex! :)
(Om man inte har sånna med hög midja men det är ju inte det läckraste direkt! :D)

Sen gillar jag spets och korsetter av naturen, tycker att det håller in bra ;) och ger en fin siluett under vardagströjor!
Man behöver inte köra hela kittet ala porrfilm, en fin korsett (typ linne med kupa) och ett par vanliga spetstrosor duger bra! :)

Jag klär mig alltid i fina underkläder för mig själv, gillar att känna mig snygg hela vägen så att säga! Så min sambo är väl mer eller mindre "bortskämd" med att jag alltid har vackra underkläder och är glad och nöjd med det! :)

Du behöver inte känna att det är underkläderna han tänder på! Det är ju fortfarande DU som bär dom, eller hur? :):)

Och fortfarande, en kvinna är aldrig så sexig som när hon känner sig sexig! Så känner du dig "sexigare och modigare" i vanlig bomull kommer han ju att bli mer tänd på det än om du "gömmer" dig i spets!

Se det som ett paket, man blir lika glad för innehållet oavsett hur pappret ser ut, men visst är det extra roligt att öppna ett paket som är fint inslaget? Då känner man ju att personen man får det av har tänkt till lite extra och varit noga för att man skall bli glad ;):d

Tack för alla era tankar. Det låter inte så dramatiskt som jag tänkt mig, förstår ju att han gillar innehållet mest för vi har inte direkt problem med gnistan annars.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10