Men snälla nån, vad är det frågan om?
jag har aldrig ifrågasatt att man inte kan påverka smältbarheten för olika foder. däremot så undrade jag i en annan tråd varför du anser att Krafft är så bra. Du svarade aldrig på mina frågor. Det enda du skriver är att Krafft kan göra det. Jag anser fortfarande att soja och lusern är lika bra foder. Om du vill diskutera det bör du kanske svara i den tråden i stället.
Jag har aldrig påstått att jag är hur bra som helst på detta med foder. Det är din egen tolkning. Jag skrev att jag inte är totalt ovetande och att jag tycker att jag har ganska bra koll på läget. Jag anser alltså inte att jag får ut ngt av att läsa Kraffts olika reklambroshyrer eller ringa och fråga dem. Och ja, jag har läst dem för ett par år sedan. Dessutom är jag inte alls intresserad av deras produkter. jag har alltså inte letat efter råvarorna utan bara gått in på deras hemsida, slagit upp de olika produkter som har diskuterats här. Då hittade jag inte genast vad de innehåller vilket jag tycker är lite dåligt. Men att min förmåga att söka på Kraffts hemsida skulle påverka mitt omdöme när det gäller för- och nackdelar med olika foder vet jag inte precis.
Jag inser att jag måtte ha retat upp dig ngt kolossalt. Jag har inte ngn aning om varför. Jag har bara skrivit vad jag tycker. Att du tycker ngt annat är helt uppenbart. Det är tillåtet att tycka vad man vill. Detta är ett diskussionsforum där man får vara beredd på att bli ifrågasatt. Jag är det och har bemött dina argument i en annan tråd. Jag anser kanske inte att du har besvarat mina frågor. Men det stör egentligen inte mig. Jag kommer inte att ändra uppfattning ändå bara för att Krafft påstår att deras foder är bra.