Vad tycker ni om detta?

Glimfeather

Trådstartare
Tycker alla tröjor med rastryck är så fula så jag designade ett eget. Kan man gå runt med det här på sig? Skulle du gjort det (med din ras såklart;))? Tänkte mig trycket på ryggen av en vit t-shirt.

Namnlst-6.jpg

Sv: Vad tycker ni om detta?

haha, najsat!! det skulle jag nog:d:):D

JA, jag vet. Men det går inte :mad: Ville ha en svart sweatshirt med hunden på ryggen och namnet på bröstet.

Om man utesluter ordet Bearded Collie så kan det vara kul att hela tiden få frågan: "Vad föreställer den bilden"? Och man får svara: "Vad tycker du den föreställer"? Inte många kommer att säga Bearded Collie i alla fall. Frågan är om du får ordet hund över huvud taget som svar. Förlåt förlåt förlåt men jag svarar bara ärligt på din fråga.

Kram Carina

Senast ändrad av en moderator:

Jag håller nog lite med där..
Det kan ju vara roligt om man hyffsat lätt ser vad motivet föreställer.

DET däremot kunde vara häftigt att ha på tröjan:):):)

Men tofsen på huvudet har du missat på din designbild

Jag hade tagit bort texten och bara haft hunden. Tycker den är asfrän! Du vill inte göra en sån av min häst? :)
Varför kan du inte klistra det på en svart t-shirt?

Jag tycker att den var häftig när man vet vad det är. Men skulle det inte vara nån text hade jag nog undrat. :p

Vart kan man beställa en sådan? Vill haaa:D Måste väl ta hand om det på egen hand då det aldrig finns något med min ras :p

PM:a gärna :D

Jag tycker att det är alldeles för otydligt. Jag skulle inte tycka att det vr så snyggt. Men det är jag.

Jag tycker den är asball!
Tycker definitivt att du ska göra tryck! Gärna på svart tröjja. :)

Funderar på om man skulle göra en själv med egna raser. :idea:

Har du tips om ställen där man kan beställa från?:angel:
Och för att göra ett diskussions underlag, vad tycker du om priser och kvaliteé från de företagen?:angel:

Jag hade gärna sett lite andra VGS-motiv på t-shirtar än de som finns idag (av vilka jag äger noll för de tilltalar mig inte, de gör s.a.s. inte rasen rättvisa). :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 030
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 072
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka