Vad tycker ni om dessa?

Etoile

Trådstartare
Vad tycker ni om dessa ridbyxor?? Finns att få i nästan vilken färgkombination som helst, vilken färgkombination skulle vara snyggast??
valencia_1.jpg
valencia_2.jpg

Sv: Vad tycker ni om dessa?

Jag skulle personligen ta de ridbyxorna med svart eller marin blå helskoddning då den röda sticker ut för mycket.

Modellen såg skön ut men gillade inte färgkombinationerna. Var hittade du dom där och vad kostar dom? Fanns dom i mörkare tyg än vitt?

hummm,,, modellen var snygg men färgerna stickte ut för mycket tyckte jag... Men om tex. ridbyxerna hade varit tex ljusblått med marin blå skoning hade de varit skita snygga....!! Ps. DE blå va snyggast ds...

:rofl: Hahahahahahhahaahahahahahaha :rofl: Vad vidriga!
:rofl:

Jag tycker de är jättesnygga, men inte just de färgerna, har själv beställt ett par som är mellangrå med svart skoning :love: Får lägga in bild när de kommit..
De finns hos Golden dress i Tyskland, butiken i mitt stall tar in dem, men det är nog de enda i hela Sverige som gör det :p

Färgerna är (tycker jag) lite för starka, förutom den svarta då. Det som du beställt låter fint!
Elin

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 093
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka