Vad tycker ni om de här böckerna?

Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

Putt

Ingen som har läst dem?
 
Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

Jag har bägge och centrerad ridning är en jättebra bok, medan jag inte har haft fullt lika stor nytta av den andra. Men den är också rätt bra. Fina bilder i alla fall ;).
 
Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

ja fatta nästan ingenting av böckerna...:confused: :D
 
Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

Jag tycker jättebra om centrerad ridning och har köpt den. Jag har läst Swifts "Ett med hästen" också och båda är bra.
Centrerad ridning har väldigt bra uppdelning i "lektioner" och många övningar för att öva upp sin kroppsmedvetenhet som man kan göra utan häst. Det gillar jag eftersom man har mer tid att tänka bara på sig själv och sina egna rörelser om man inte sitter på hästen samtidigt.
 
Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

Den översta boken vet jag ingenting om, men den undre är kanonbra! Jag fullkomligen älskar Sally Swifts beskrivningar och övningar! Jag har även föregångaren till Centrerad ridning, den heter Ett med hästen och även den har hjälpt mig väldigt mycket. Kan varmt rekommenderas!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tycker ni om de här böckerna?

Jag har den där "den skadefria hästen", och jag har inte haft så stor hjälp av den. Mne jag kanske är lat vad gäller massage och stretching.
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 146
Senast: Vovve
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 873
Senast: Squie
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp