Vad tycker ni denna sadlen är värd ?

P

ponnyryttaren

En pessoa ( pissoa ??) sadel. Vet inte hur gammal den är, men den ser väl inte såå gammal ut ? Kostar runt 13-15.000 kr ny.

Vilket pris skulle ni satt ?

pessoa( pissoa )

Ser väldigt fräsch ut, inte söndertvättad och bara lite skav av stiglädrena. 7-10000 kanske - för en Pessoa.

För en äkta Pissoa får du nog ett gott skratt!

min pessoa som va ett år gammal å nypris va ca18000:- fick jag såld för 8000:- :smirk:. de är inte så poppulära har ja märkt.. å den va knappt använd.

vilken tabbe! jag älskar pessoa sadlarna..nu har jag ju bara hafft en begangnad på prov i en vecka men ändå! den va hur skön som hellst!

hm.. ja de va ingen som tänkte betala mer. men de går väl ungefär på de priserna.. :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
905
Senast: Angel
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur