Sommaren verkar bortblåst, drog friskt om öronen när jag var ute och rökte![]()
Det är 10 grader uppe hos särbon, här är det typ 15 nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sommaren verkar bortblåst, drog friskt om öronen när jag var ute och rökte![]()
Meh!Tyvärr inte för han dricker inte ölsedan får vi se om han är där, det är ju klassåterförening för hans årskull
![]()
Pilutta!Det är 10 grader uppe hos särbon, här är det typ 15 nuoch blåser gör det givetvis
![]()
Pilutta!
Jag har 17 grader.
![]()
Jag tror nästan din sambo har rättWow!
Ja, jag är ironisksärbon säger att sommaren har varit och vi är på väg mot hösten
![]()
Sommaren kommer om 4 veckor. När jag börjar jobba igen.Wow!
Ja, jag är ironisksärbon säger att sommaren har varit och vi är på väg mot hösten
![]()
Städar och dör värmedöden!!
Det är hyfsat kyligt ute här också, det är bara jag som har lite feber-känningar ^^Inte klaga, jag håller på att frysa ihjäl här! *hutter* Blås gärna lite värme häråt![]()
![]()
Det är hyfsat kyligt ute här också, det är bara jag som har lite feber-känningar ^^
Krya på dig!Det är hyfsat kyligt ute här också, det är bara jag som har lite feber-känningar ^^
Är det inte något bra då?Nu håller det på att gå åt helvete. Kan inte släppa honom och det är tydligen ömsesidigt.
Jaja, tiden får utvisa vad det blir av det hela.
Nu håller det på att gå åt helvete. Kan inte släppa honom och det är tydligen ömsesidigt.
Jaja, tiden får utvisa vad det blir av det hela.