karamelldrottningen
Trådstartare
Från vilken tid kommer de ifrån ?Vi hade exakt sådana äggkoppar när jag var liten. Man diskade mest för hand på den tiden Och det tål de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från vilken tid kommer de ifrån ?Vi hade exakt sådana äggkoppar när jag var liten. Man diskade mest för hand på den tiden Och det tål de.
Men de blir sällan smutsiga och att ha ett kokt ägg med skal i sig betyder inte att de behövs diskas. Det är väl enbart om man äter löskokta ägg som rinner över.Efter de har använts?
Jag äter enbart löskokta ägg. Hårdkokta kan man inte äta, smakar inte alls lika bra!Men de blir sällan smutsiga och att ha ett kokt ägg med skal i sig betyder inte att de behövs diskas. Det är väl enbart om man äter löskokta ägg som rinner över.
Instämmer, de håller ju bara ägget med skal liksom.Men de blir sällan smutsiga och att ha ett kokt ägg med skal i sig betyder inte att de behövs diskas. Det är väl enbart om man äter löskokta ägg som rinner över.
Men då är det kanske inte rätt typ av äggkoppar för dig. Å andra sidan så är det rätt enkelt att skölja av direkt efter frukosten och låta torka.Jag äter enbart löskokta ägg. Hårdkokta kan man inte äta, smakar inte alls lika bra!
Jag visste inte ens om att det var äggkopparMen då är det kanske inte rätt typ av äggkoppar för dig. Å andra sidan så är det rätt enkelt att skölja av direkt efter frukosten och låta torka.
Nä, jag diskar bara äggkoppar om de blir kladdiga på något sätt.Jag äter enbart löskokta ägg. Hårdkokta kan man inte äta, smakar inte alls lika bra!
Oavsett diskar man ju efter sig. Ofräscht att ställa in i skåpet efter användning utan att de blivit rengjorda
Håller inte alls medNä, jag diskar bara äggkoppar om de blir kladdiga på något sätt.
Från vilken tid kommer de ifrån ?
Det ÄR äggkoppar. Vi hade sånna när jag växte upp på -70-talet (vi hade även glasunderlägg i samma serie).
Aha de tillhör alltså en serie!Det ÄR äggkoppar. Vi hade sånna när jag växte upp på -70-talet (vi hade även glasunderlägg i samma serie).
Edit: sorry för nr? på bollen