karamelldrottningen
Trådstartare
Vad är det här och vad har man de till?
Det är små hål i botten.
Det är små hål i botten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förvaring ?Nån slags förvaring kanske?
Ja alltså typ att de är staplade på pinnen med smågrejer i typ klämmor eller tärningar eller gem? Jag har ingen aningFörvaring ?
Svårt att greppa hur stora de är men de påminner om äggkoppar som man kan förvara enkelt.
Svårt att greppa hur stora de är men de påminner om äggkoppar som man kan förvara enkelt.
Kan det vara det alltså. Det är min enda gissning men så opraktiska med hål i och dessutom gjorda av träÄggkoppar?
Trä är inget konstigt material för äggkoppar.Kan det vara det alltså. Det är min enda gissning men så opraktiska med hål i och dessutom gjorda av trä
Men de kan man inte lägga i diskmaskinen - opraktiskt!Trä är inget konstigt material för äggkoppar.
Hålet är ju smart, massor av yta i skåpet sparat mot att behöva ställa ut dem separat. När du använder påverkar det inte alls, vad är opraktiskt?
Jag läste "med opraktiska hål"Men de kan man inte lägga i diskmaskinen - opraktiskt!
Men hur ofta behöver man egentligen diska en äggkopp?Men de kan man inte lägga i diskmaskinen - opraktiskt!
Efter de har använts?Men hur ofta behöver man egentligen diska en äggkopp?