J
julia_v
Sambon ringde nyss, han och leo är och badar, de är på ett
ställe där det sällan el aldrig är mer än några få personer,
det är stora klippor så man får sin klippa för sig själv
Leo låg bunden i skuggan vid ett träd, sambon låg en bit därifrån.Då ser han att det kommer en dam med sin
golden, han tänker väl inte mer på det, Leo ligger ju bunden..Hunden och damen närmar sig, och hunden springer
ifrån damen ( den är lös) och ska fram till sambon och hälsa..Damen ropar och ropar, försöker kalla in den
Men nej, den struntar totalt i henne ..
sedan går hunden ( såklart) fram till Leo ( som ligger TYST!!!!!!!!!! ) och ska hälsa, damen ropar,
och ropar, frågar sambom om han kan hjälpa henne
med vad?? gå för f-n fram till din hund och ta den där i från Leo, har nu ställt sig upp, hunden försöker då börja "rida" på han, då smäller det, Leo "trycker till" den
och lägger nosen på ryggen på den, den ger sig då..
damen står och lockar med en pinne efter sin hund (IDIOT)
Sambon kommenderar "ligg" på Leo, som lägger sig ( ),
hunden går undan, men försöker gå fram igen, då nafsar leo till den igen, så den går därifrån..damen får tillslut tag på sin hund och går därifrån, ber inte om ursäkt
det enda hon säger är : "min hund är inte så lydig som din", sambon säger: nej just därför ska du ha den kopplad"
hon säger: men det brukar inte vara folk här.. kollar igenom sin hund och går!!!
Leo lägger sig igen och bryr sig inte om den andra ett dugg(!!)
Vad otroligt trött jag blir på dessa männsikor, har man en hund som ska fram och hälsa på allt och alla, inte kan "inkallning", och lyssnar nada, ja då ska man banne mig ha den kopplad också!
Leo hade ju kunnat varit en agressiv hund som gör mer än det han nu gjorde..det hjälper ju inte om hennes hund är "snäll"!!
Detta är tredje just goldenhunden som kommer fram till leo,
på detta vis..( inget ont då om golden )
är det en tik så går det ju bra ( spelar ingen roll), men detta var en hane , visserligen en snäll sådan, så det hade kunnat gå mycket värre !
Hur tänker folk?
och varför inte gå fram och ta sin hund, el åtminstone
göra annat än att locka med en pinne 20m bort...
MEN, Leo skötte sig oväntat bra, så det var ju kul i det
eländiga!!
Han börjar arta sig, självklart måste han ju får försvara
sig när en hund kommer fram till han sådär, så det tycker jag inte var fel, men just att han kunde ligga tyst innan
den kom fram, och när den gått var han ju tyst och lydig!!
ställe där det sällan el aldrig är mer än några få personer,
det är stora klippor så man får sin klippa för sig själv
Leo låg bunden i skuggan vid ett träd, sambon låg en bit därifrån.Då ser han att det kommer en dam med sin
golden, han tänker väl inte mer på det, Leo ligger ju bunden..Hunden och damen närmar sig, och hunden springer
ifrån damen ( den är lös) och ska fram till sambon och hälsa..Damen ropar och ropar, försöker kalla in den
Men nej, den struntar totalt i henne ..
sedan går hunden ( såklart) fram till Leo ( som ligger TYST!!!!!!!!!! ) och ska hälsa, damen ropar,
och ropar, frågar sambom om han kan hjälpa henne
med vad?? gå för f-n fram till din hund och ta den där i från Leo, har nu ställt sig upp, hunden försöker då börja "rida" på han, då smäller det, Leo "trycker till" den
och lägger nosen på ryggen på den, den ger sig då..
damen står och lockar med en pinne efter sin hund (IDIOT)
Sambon kommenderar "ligg" på Leo, som lägger sig ( ),
hunden går undan, men försöker gå fram igen, då nafsar leo till den igen, så den går därifrån..damen får tillslut tag på sin hund och går därifrån, ber inte om ursäkt
det enda hon säger är : "min hund är inte så lydig som din", sambon säger: nej just därför ska du ha den kopplad"
hon säger: men det brukar inte vara folk här.. kollar igenom sin hund och går!!!
Leo lägger sig igen och bryr sig inte om den andra ett dugg(!!)
Vad otroligt trött jag blir på dessa männsikor, har man en hund som ska fram och hälsa på allt och alla, inte kan "inkallning", och lyssnar nada, ja då ska man banne mig ha den kopplad också!
Leo hade ju kunnat varit en agressiv hund som gör mer än det han nu gjorde..det hjälper ju inte om hennes hund är "snäll"!!
Detta är tredje just goldenhunden som kommer fram till leo,
på detta vis..( inget ont då om golden )
är det en tik så går det ju bra ( spelar ingen roll), men detta var en hane , visserligen en snäll sådan, så det hade kunnat gå mycket värre !
Hur tänker folk?
och varför inte gå fram och ta sin hund, el åtminstone
göra annat än att locka med en pinne 20m bort...
MEN, Leo skötte sig oväntat bra, så det var ju kul i det
eländiga!!
Han börjar arta sig, självklart måste han ju får försvara
sig när en hund kommer fram till han sådär, så det tycker jag inte var fel, men just att han kunde ligga tyst innan
den kom fram, och när den gått var han ju tyst och lydig!!