Vad tror ni, är hon dräktig?

Sv: Vad tror ni, är hon dräktig?

lite hängig mage hade hon, men isf hur långt gånget skulle hon vara?

Det lättaste är att ta hem en veterinär som känner på henne så vet du om hon är dräktig. Det behövs inget ultraljud när det gått så långt. :)

Ja det ska jag givetvis göra =)
Tyckte bara det kunde vara intressant och se vad andra tror, om jag är helt ute och reser...

Jämför jag med min som är beräknad idag...dräktig! Grattis du kan ha fått två till priset av en :crazy:

Då e jag inte helt ute och cyklar...
Ska kolla henne i början på nästa vecka.... Haha.. vet inte om jag ska skratta eller gråta i såfall.. Då får jag plötsligt 3 st unghästar.. huu =)

Har du kollat om hon satt några juver?

Svårt att avgöra från bilden. Jag vet precis hur det känns, och jag ville helst gråta. Om hon är dräktig så kan ju du och jag bilda klubb med tjuvbetäcka ston som fölar 2010. Min lilla prins är snart 3 månader och hans mamma har precis fyllt 3 år. Som tur e har allt gått jätte bra, men en fölis var ju inte med för för planerna i år.....

Svårt att avgöra från bilden. Jag vet precis hur det känns, och jag ville helst gråta. Om hon är dräktig så kan ju du och jag bilda klubb med tjuvbetäcka ston som fölar 2010. Min lilla prins är snart 3 månader och hans mamma har precis fyllt 3 år. Som tur e har allt gått jätte bra, men en fölis var ju inte med för för planerna i år.....

Jag vet, jag har följt din tråd.... :p

Lite väl bukig för att vara ett ungsto som aldrig fölat men vem vet. Vem är den misstänkte fadern i sådant fall, någon aning?

Har kollat henne idag och hon var INTE dräktig! Bara tjock... vilken miss av mej, haha.... Men men, bättre att kolla en gång för mycket =)

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 317
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 670
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 357
Senast: Snurrfian
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen