S
shorty
Sv: vad tror folk att det kostar egentligen?!
tycker de va jätte billigt med allt som ingår oxå
tycker de va jätte billigt med allt som ingår oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så är det! (tyvärr)
Nä vi har faktiskt hellre tomma platser än tar det billigare eller tar in folk som vi inte får "rätta känslan" för. Det står inte och faller med att få hyresgäster.
Men det finns ju som man ser här även vettigt folk
beror ju var i landet man bor. här hade det varit dyrt! Jag hade aldrig betalat det. När jag hyrde ut boxar tog jag 500 kr och då ingick in och utsläpp eller 1200 kr och då ingick allt inkl mockning. Men som sagt beror på var det är någonstans.
Många som söker lösdrift väljer kanske det som ett billigare alternativ och tänker sig då en hage med ett vindskjul och ett gammalt skjul för sadlarna... Det är i alla fall vad jag tänker mig.
jag tycker det är dyrt om man jämför med piserna härikring.
vart var det?!
Ja egentligen men då får vi vara lite nötiga för jag anser att det SKA gå att driva det vitt och ändå få förtjänst på det.
Om alla drev det vitt skulle inte problemet med dumpade stallhyror finnas på samma sätt.
Måste hålla med. Häromkring skulle du vara lycklig om du hade någon inacordering med det priset. Därmed inte sagt att du är dyr, vet inte var du bor. Men här skulle du vara dyr.