Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökt i flera timmar få stora barnet att somna, hon brukar inte alls vara svår att lägga utom när hon är sjuk. Och jag misstänker starkt att hon har fått vattkoppor pga plötsligt uppdykande röda fläckar. Jätteroligt när vi också har en bebis på knappt fyra månader :arghh: Men nu ska jag försöka få mig lite sömn innan bebis vaknar igen och är hungrig...
Dessutom är det fortfarande varmt som sjutton. Vill ha lite svalare väder tack!

Nu har jag fastnat i ett dubbelavsnitt av Dr Phil. Tänkte vänta till ikväll med att titta på nästa men måste bara veta hur det slutar. Sitter uppe ett tag till ;)

Jahapp, nu börjar snorungarna igen. Tidigare ikväll var det Sweet Alabama av CCR vilket gjorde att jag fick lite hopp - jo jag gillar faktiskt CCR ibland. Men nu har de gått tillbaka till schlager igen. :arghh:Sitter ändå och väntar på att hockeyn ska börja så nu blir jag i alla fall inte väckt av dem. Men mörka tankar om att lägga ut spikmatta rör sig i mitt inre :angel:

Jag tittar på Livräddarna på Bondi Beach, lagom nivå och snart kanske man kan bada.
När jag var ung och oförståndig badade alltid en kompis och jag på 1 maj, numera är jag bara ung :angel:
Nej fel ska ju stå att jag bara är oförståndig eller hmm får fundera på det där tror jag en stund.:o

Jag äter kanske ostbågar 1 gång om året så jag förstod inte bättre :o
Men jag kommer inte göra om det,har nu övergått till havrekakor
Jag äter med det extremt sällan, typ om någon bjuder inget jag köper själv alls.
Men där tror jag min logiska förmåga slog dig med hästlängder faktiskt :rofl:;)

Intar kaffe och försöker vakna till liv. Känner mig mer död än levande just nu av sömnbrist. Försöker ladda inför en dag med delad tur på jobbet. Det går kalasdåligt..... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 500
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka