Vaknade kl 6 PÅ EN LÖRDAG!
Now What?
Now What?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jadå! Alla Harry Potterböcker finns på Storytel, lästa av Stephen Fry! Har länge velat läsa om böckerna, men har inte ro att läsa längre. Men lyssna, det går väldigt bra!
Mandy ser rätt stolt utDet har gjorde vi idag
"klok klonk" kommer det när du svänger? I så fall kan det vara en drivknut eller möjligen en fjäder som spökarLandat hemma efter jobb och varit i skogen och letat försvunnen kisse....han hade gått hem till förra gården , jag smög dit i mörkret och hämtade honom. Dom borde ha sett honom på gården i dag men ingen har hört av sig.... så klart
Nu har jag plockat hem honom och hans syster från stallet och vet inte hur jag ska göra med dom framöver....
Bilen krånglar dessutom och måste lagas... så snart vi listat ut vad fasen felet är bara .... "klonk klonk"
Har dessutom haft en skitkväll på jobbet pga av en kund i kväll
Alltid är det något, i kväll ganska mycket![]()
Farväl tråden. Det här kan mycket väl vara mitt sista inlägg. Jag är on the brink of death. Jag hittade mitt första gråa hårstrå idag. Jag hoppas jag blir ett vackert lik.![]()
![]()
Mvh överdramatisk pmsig ålderskrisande bumpo
Har funderat i samma svängar men det finns ingen ingen logik i "klonket"."klok klonk" kommer det när du svänger? I så fall kan det vara en drivknut eller möjligen en fjäder som spökar
kl
Skönt med sovmorgon. vaknade vid halv två och svettadesPratade en liten stund, typ 15 minuter, med min irakisk vän, sen lyckades jag somna om
![]()
Ländryggen strulat än, men det har gått bra att sova som tur är. Ska ta en tablett och kleta på lite gel, sen blir det en promenad ner till hembygdsgården. Det är hälsomässa under helgen och jag har bokat tid om en timme för tarotkorts läsning![]()