Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mot skåneland! Syster fyller 31 så det är kalas. Bada badtunna och ha det mysigt med familjen.
Mindre mysigt att åka bil så länge men det gå bra det med. Jag blir lätt åksjuk så just resan ser jag inte fram emot..

Kastar i mig lite frukost innan jag ska packa väskor och bege mig mot först gymmet och sedan snabbvisit hos mamma på vägen mot Göteborg. Ska heja på en vän som ska springa Göteborgsvarvet :)

Jag har shoppat ett par nya ridstövlar. Mina nuvarande is still going strong, men jag vill gärna börja rida in ett par nya att ha i reserv!:)

Landat hemma efter jobb och varit i skogen och letat försvunnen kisse.... :down: han hade gått hem till förra gården , jag smög dit i mörkret och hämtade honom. Dom borde ha sett honom på gården i dag men ingen har hört av sig.... så klart :banghead:
Nu har jag plockat hem honom och hans syster från stallet och vet inte hur jag ska göra med dom framöver....

Bilen krånglar dessutom och måste lagas... så snart vi listat ut vad fasen felet är bara .... "klonk klonk"

Har dessutom haft en skitkväll på jobbet pga av en kund i kväll :meh:

Alltid är det något, i kväll ganska mycket :crazy:
"klok klonk" kommer det när du svänger? I så fall kan det vara en drivknut eller möjligen en fjäder som spökar :)

kl
Skönt med sovmorgon. vaknade vid halv två och svettades :rofl: Pratade en liten stund, typ 15 minuter, med min irakisk vän, sen lyckades jag somna om :up:
Ländryggen strulat än, men det har gått bra att sova som tur är. Ska ta en tablett och kleta på lite gel, sen blir det en promenad ner till hembygdsgården. Det är hälsomässa under helgen och jag har bokat tid om en timme för tarotkorts läsning :)

Asså jag är så JÄVLA förbannad! Det är en liten förening, alla förråd är tydligt uppmärkta och alla har varsit. Och så är det nån som ba "åh här är ett nästan tomt förråd som inte är mitt, jag fyller det med mina saker!" för i helvete :rage::rage::rage:

"klok klonk" kommer det när du svänger? I så fall kan det vara en drivknut eller möjligen en fjäder som spökar :)

kl
Skönt med sovmorgon. vaknade vid halv två och svettades :rofl: Pratade en liten stund, typ 15 minuter, med min irakisk vän, sen lyckades jag somna om :up:
Ländryggen strulat än, men det har gått bra att sova som tur är. Ska ta en tablett och kleta på lite gel, sen blir det en promenad ner till hembygdsgården. Det är hälsomässa under helgen och jag har bokat tid om en timme för tarotkorts läsning :)
Har funderat i samma svängar men det finns ingen ingen logik i "klonket".
Det kan lika gärna komma i en sväng som på en ojämn väg som på en helt jämn väg rakt fram , kan även vara helt tyst i perioder.
Alla stabileseringstag, fjäder och stötdämpare är bytta.
Funderar på drivaxeln....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 497
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 171
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka