Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att frysa ihjäl! :nailbiting::arghh:

Har dragit på mig ett göttigt och köttigt magsår tydligen. Inte helt angenämt. Vinförbud!!! :nailbiting:

Vi har 24 i skuggan, gladast blir jag om det aldrig går över 17 ;)

Magsår är inge skoj men det går över såpass att det är helt ok att dricka vin med lite medicinering. Krya på dig!

Tjoho det blev visst ett 7 timmars arbetspass åt föreningen igen... Den som raskt sa att hen skulle hjälpa mig i kiosken och på egen hand avvisade alla andra som undra om de kunde hjälpa kom en timme senare och drog efter två timmar, barnet skulle på kalas. Spännande nog fick jag en lång utläggning om hur stressigt det var för hen men sen glömde nog hen bort att hen har mig på facebook eftersom hen checkade in hos frisören med kommentaren att hen äntligen skulle få håret färgat och bli ompysslad... :meh:

Snart ska jag åka till maken för att hälsa på en stund och så ska vi till svägerskan ikväll och få lite mat i oss och bli ompysslade. :heart

18579512_1692451274391773_1839181532464414720_n.jpg

Jag har blivit hi-jackad :meh::love:

Kanondag idag! Varmt o gött :bump:. Släppte ut hästar och fixade stall i morse sen har jag myst runt i min trädgård hela dagen. Rensat lite, äntligen satt om tomaterna, pillat ner några fröer och mest bara njutit av att vara. Funderar på om inte bilen vill in till stan en vända. Det skulle vara fint att kunna fylla på med lite kryddor. Det får nog bli så :D

Just nu letar jag efter ljud från spökslott att ha som inspiration. Jag skriver en spökhistoria i skolan eller ska rättare sagt börja med den. Ni vet, knarrande dörrar, åska och blixt, hoande uggla, ylande varg m m.
Lazy Pethead

I går trodde jag bilen var döende :cautious: i dag har den glidit fram utan minsta lilla problem O_o
Den där bilen alltså :banghead:

Har byggt ett solskydd till hönsen i dag som dom bara älskar i värmen :D
Men nu yrar jag runt på jobbet, min kollega har tappat rösten och får knappt fram ett ord. Jah vill hem, sitta i solen, få ordning på min uteplats och bara vara..... drömman kan jag ju göra :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 496
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 164
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka