R
Raderad medlem 68338
Har plockat undan hemma och dammsugit och nu dricker jag vin![]()
Jag har två vita dagar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har plockat undan hemma och dammsugit och nu dricker jag vin![]()
Skulle vara kul och filma funktionen och operationen. Vad har ni?Den biten är det jag kan![]()
Hum talet efter min 40-års fest inledes med "Kära överlevande" hoppas du får aningens lugnare.Jag har två vita dagar nuÅterhämtning efter gårdagen samt kraftsamling inför fredagen då chefen lovat "brakfest". Vi vet ju hur det brukar sluta
(benbrott, diskbråck, akuten, trauma...? Överlevnad bör ses som bonus
)
Blä. Helt orelaterat till bettet jag skrev om innan, såklart. Så verkar medryttarhästen kanske sjunga på sista versen, delvis av praktiska skäl som jag helt och fullt förstår. Men ändåHåller tummarna för att det går bra när veterinären kommer ut på fredag.
Usch så tråkigt! Hoppas på lite goda nyheter när vet kommer på fredag!
Ja, det kommer bli en jobbig dag. Kommer sitta på sjukhuset och få dropp hela dagen, och vakta telefonen nitiskt.![]()
Lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret och ska strax somna om. Sambon är lite bättre nu (förkylning+pollen = dålig kombo) och jag slipper iaf ligga och peta på honom var femte minut för att han ska andas öht. Snarkningarna är något mindre högljudda också tack och lov. Har sett ut som en zombie större delen av förra veckan pga detta. Dessutom hade jag ju själv feber och äldsta hade öroninflammation. Lyssnar på de små snusande andetagen från min lilla son mellan de tystlåtna snarkningarna från sambon. Ibland är livet bra härligt!