@Snurrfian fy fan vad orolig du måste varit!
Skönt att operationen är över och hoppas maken repar sig snabbt och slipper ha allt för ont.
Skönt att operationen är över och hoppas maken repar sig snabbt och slipper ha allt för ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan, mammas hund fick somna in![]()
"Bara titta in på buke" låter om ett berömt sista ord. För mig är det så jag lever nu.Maaah! När man är utsvulten men bara ska skriva klart ett inlägg på buke och lyckas bränna pasta!![]()
Får görna nytt lass.
Har hittat på en ny maträtt! Se om det blir gott.. Var så sugen på alla ingredienser för sig, så testar att bland ihop dom. Allt som är gott passar ihop?
Jag har sådan total avsaknad av inspiration till mat, så det blir att värma på en vitlöksbaguett och fixa chili cheese bollarFörmodligen glass med jordgubbar till efterrätt.
![]()
Haha! Pasta + förvälda sojabönor + smulad fetaost + en stor klick pesto. Blanda. Salta. MOFFA!Då tänker jag att det krävs ett recept i tråden![]()
Dagens ridtur var en fantastisk tur2 timmar var vi ute
Sen hade jag tid för "underedskoll"... får se om jag får körförbud![]()
Haha! Pasta + förvälda sojabönor + smulad fetaost + en stor klick pesto. Blanda. Salta. MOFFA!
Fast det var inte så gott som jag ville att det skulle vara.
Vill man veta?![]()
![]()
Alltså det var inte äckligt! Stekta körsbärstomater kanske vore något? Eller soltorkade tomater? Tror även det kan ha varit gott med rostade pinjenötter till.Synd för det lät ju som om det borde vara en bra kombination. Lite tomat också kanske hade varit bra? Och svartpeppar?