Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skönt att de tar hand om honom ju även om det säkert är oroligt för dig.Jag gjorde rätt i att oroa mig... Maken ligger kvar på uppvaket fram till halv åtta åtta ikväll och får komma upp till avdelning sen. Gallan hade varit inflammerad och en stor gallsten i så det hade läckt ut galla när de tog bort den. Han har riktigt ont och inte ens morfin gör så stor nytta även om han har fått rätt stora doser. De släppte in mig på uppvaket till och med trots att de normalt sett inte släpper in anhöriga.Sen blev jag tvungen att gå eftersom de skulle få in flera patienter och de ville tänka på patientsäkerheten. Lite tungt att inte få med sig honom hem, det skulle ju vara en sån enkel operation.
![]()
Du lider inte av uttrycket jag myntat (sen om det är så eller ej, det struntar jag i ^^) intellektuell baksmälla?hemkommen från tentaskrivning, träningsvärk men glad.
Ja absolut, värst var nog när jag inte fick tag på honom och inte fick tag på uppvaket. Då spann hjärnan loss på högvarv.Men skönt att de tar hand om honom ju även om det säkert är oroligt för dig.
❤
Förstår det verkligen.Ja absolut, värst var nog när jag inte fick tag på honom och inte fick tag på uppvaket. Då spann hjärnan loss på högvarv.![]()
Nej inte i dag.Du lider inte av uttrycket jag myntat (sen om det är så eller ej, det struntar jag i ^^) intellektuell baksmälla?![]()
Nej inte i dag.
Jag är uppe i det blå och flyger!
Inte bokstavligt, bara känslomässigt!Åh, vad flyger du? Häftigt!
Beklagar förlusten.Fan, mammas hund fick somna in![]()
Fan, mammas hund fick somna in![]()
Så du åkte!@Snurrfian hoppas han repar sig fort.
@Masqueradee krya på dig.
Ursäkta korta tråkiga inlägg men på väg hemåt.
/hallonsaft fundersam, ska jag behöva handla mat på andra sidan stan i fortsättningen?
Han är ganska fin, dumt.
Fan, mammas hund fick somna in![]()
BeklagarFan, mammas hund fick somna in![]()