Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig allmänt nere idag. Inget känns kul idag och jag vill ha min favoritchoklad som jag vet kommit ut som limited edition men inte verkar finnas i den här stan.

Jag gjorde rätt i att oroa mig... Maken ligger kvar på uppvaket fram till halv åtta åtta ikväll och får komma upp till avdelning sen. Gallan hade varit inflammerad och en stor gallsten i så det hade läckt ut galla när de tog bort den. Han har riktigt ont och inte ens morfin gör så stor nytta även om han har fått rätt stora doser. De släppte in mig på uppvaket till och med trots att de normalt sett inte släpper in anhöriga. :( Sen blev jag tvungen att gå eftersom de skulle få in flera patienter och de ville tänka på patientsäkerheten. Lite tungt att inte få med sig honom hem, det skulle ju vara en sån enkel operation. :crazy:
Men skönt att de tar hand om honom ju även om det säkert är oroligt för dig.

Inte mycket vettigt gjort ikväll. Rensat garderoben, fixat stallet och nu soffläge. Känner mig inte helt kry, är nog förkylning på gång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 501
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka