Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räknar du hur många godisar det är i påsarna?Ja vad stör jag mig inte på...
Men för att ta ett exempel relaterat till ditt, är när man köper en påse med t.ex z** ap*r och det är ett ojämnt antal i påsen! Hur jobbigt som helst!![]()
haha, jag har för mig att jag måste tugga lika många godisar på ena sidan munnen som på den andra, och då blir det superjobbit med ojämna antalRäknar du hur många godisar det är i påsarna?![]()
Är det inte? Delat med 3 eller 5? Eller tänker jag fel här...med "jämnt delbart" menar jag att det blir en hel siffra, inte 3,5 eller 4,7 eller nåt sånt.eeehhhhrrrmmmm ... sedan nar blev 15 ett jamt delbart tal?
Det är primtal i påsen du stör dig på.
Ibland är det för att de KRAV-märkta måste skiljas från de "vanliga"På all frukt & grönsaker (bland annat) som kommer färdigförpackade i diverse plastförpackningar. Why, oh why?
På all frukt & grönsaker (bland annat) som kommer färdigförpackade i diverse plastförpackningar. Why, oh why?
Ja köper en påse med t.ex z** ap*r/QUOTE]
Med VAD ?
Jag ville få det till zandpapper eller Zuranappar men antagligen inte va?(det är heeeelt ok att skriva ut produktnamn)
Stör jag mig på?
Folk (män! Uteslutande män!) Som stönar utav bara faaaan på gymmet!
(Konstigt nog är det sällan någon som gör det på Bp-pass...annat än "oufööööoooffrrrrrr" när en är klar med en skitjobbig övning)
Och så detta med vloggare - Youtube svämmar över av dem! "Heeeej! (I valfritt tonläge och uttryck) idaaag harjaghämtatettpaketsomettstortföretagråkatskickatillmigsånuska... jagprataomdemiminsttjugominutersomtack"
Folk (män! Uteslutande män!) Som stönar utav bara faaaan på gymmet!![]()
Så kan det säkert vara, men för mig känns det mest som att de gör det "bara för att". Annars tar de bannemig ut MAX under minst 25-30 min, det känns lite väl - om man är ute efter att maxa något, så gör man ca en övning i taget på detta - och man kör inte samma grej på max i 20-30 min. Inte om man vet vad man gör.Kan bero på att de faktiskt tar ut sig till max styrkemässigt. Prova att pressa musklerna till maxpunkten, den där när du bara precis och genom maximal muskelansträngning klarar av vikten och upprepa några gånger, så lär du säkert låta du med.