Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Fick samma diagnos på min igår, hur har det gått för dig? Jag fick muskelavslappnande rätt in mellan korset o länden och sedan underhudsblistrade de hennes bakknän med c-vitamin för att hon skulle bli mer stabil där under en period och kunna stärka sig bättre. Vet dock inte vilket som kom först då jag inte haft henne så länge men gissar på bakknäna.
Nu ska jag jobba i skritt mkt cavaletti och terräng o att hon verkligen får jobba under sig vilket hon haft svårt för. Har jobbat henne så innan med men då har hon antagligen varit för instabil i knäna för att tillgodogöra sig den...Känns som att hon "tappar" benen ibland när man rider, o själva låsningen i ryggen har gjort att hon känts helt "fast" i högervarv, skjuter över mig på vänstersidan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.