Vad skulle ni misstänka? (hälta)

Sv: Vad skulle ni misstänka? (hälta)

Aj då. Beklagar verkligen, men vilken tur att du fick en bra veterinär så att ni hittade felet iaf.

Sv: Vad skulle ni misstänka? (hälta)

KL
Fick samma diagnos på min igår, hur har det gått för dig? Jag fick muskelavslappnande rätt in mellan korset o länden och sedan underhudsblistrade de hennes bakknän med c-vitamin för att hon skulle bli mer stabil där under en period och kunna stärka sig bättre. Vet dock inte vilket som kom först då jag inte haft henne så länge:crazy: men gissar på bakknäna.
Nu ska jag jobba i skritt mkt cavaletti och terräng o att hon verkligen får jobba under sig vilket hon haft svårt för. Har jobbat henne så innan med men då har hon antagligen varit för instabil i knäna för att tillgodogöra sig den...Känns som att hon "tappar" benen ibland när man rider, o själva låsningen i ryggen har gjort att hon känts helt "fast" i högervarv, skjuter över mig på vänstersidan.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 156
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 645
Senast: Freazer
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
469
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka