Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk nu att din häst är ett sto och du ska betäcka den vad skulle du valt för hingst, varför? (även om man har val/hingst så kan man ju låtsas )
Tänk nu att din häst är ett sto och du ska betäcka den vad skulle du valt för hingst, varför? (även om man har val/hingst så kan man ju låtsas )
Richfield, så vacker och rör sig helt underbart.
Black Coffie var helt galen på bruksprovet, skulle aldrig betäcka med en hingst med ett sånt temperament. Oavsett hur bra den rör sig.
Dessutom kan han inte hoppa
Jag kan berätta för dig att jag har sett richfield ute på tävling och han har inte varit klok!
Vad menar du?
Jag tror inte alls att han är tokig, jag har sett honom flera gånger. Men han är hingst och det kan ju spela in.
kl
Jag önskar mig Sir Donnerhall till mitt sto! En så fantastisk häst, jag gråter nästan när jag tittar på dvd:n...
Vi har en jättefin häst med mycket goda gångarter e. Sir Donnerhall i stallet, men har du någon erfarenhet av vad han ger för temperament? Detta är nämligen en riktig tuffing, bara 1 år ännu, men bits fram och sparkas bak om hon kommer åt... Modern är fullblod, så det kan ju komma därifrån också, men jag har aldrig upplevt en så pass ung häst så tuff och elak förut bara. Hon kom från en lösdrift i Tyskland och är nog ej mycket hanterad, hon har varit här i fem månader nu och vitögonen lyser när man passerar boxen...