Vad ska ni ha på er i jul?

Den här:
15153207_Black_618361_001_ProductLarge.jpg

och den här:
2016120817371842461_sbig.jpg

Vet inte vad jag ska ha på mig i jul. Min enda juliga kofta har blivit för tajt över magen.
Brukar bara ha jeans och nån enkel tröja, men i år känner jag för att klä upp mig lite för första gången sen pappas bortgång.
Ska dessutom på julbord med jobbet på fredag och vet inte vad jag ska ha då heller. Funderar på om hjärnan orkar åka till centrum och shoppa nån dag.

Nej, jag gick på länken och kom in bland julklänningarna. Och kasslerdräkten.
Ska nog vara julskinka och inte kassler såklart ;).

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, bli antagligen samma gamla jeans-t-shirt och munkjacka som man kan gömma sig i och försöka dölja hur fet jag blivit detta året -_-..
Har alltid tänkt att det vore roligt med ngn fin grön eller vinröd spetsklänning men passar inte i klänning och har hellre ngt bekvämt så man kan kollapsa i hörnet på en soffa .

Jag har inte tänkt så långt än, men det blir någonting lite mer uppklätt och någonting lite juligt. Kommer inte fira i ett jättestort sällskap och det kommer inte vara speciellt formellt, så jag kommer inte lägga ner hela själen i det.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 515
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Som den norrlänning jag är så är jag väldigt känslig mot värme. Visserligen är denna sommar lite snällare än förra (36 grader mitt i...
2
Svar
22
· Visningar
2 744
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar