Vad ska ni ha på er i jul?

106591_F.jpg

Hittade denna på Kappahl som jag har köpt. Jag tror att det blir denna iaf. Lite glittrigt material, mjuk och fint fall i kjolen.

Den där har jag också.

Jag och killen har båda jobbat så mkt att vi bestämde oss för att fira själva och bara vara. Så jag rotar nog fram en klänning och kofta och kör på det typ.

Inte en aning, men ngn klänning brukar jag ha på kvällen. Köper inget nytt.
På dagen pyjamas tills jag åker iväg till Kalle Anka

På julbordet med jobbet nästa fredag ska jag ha svarta skinnbyxor, en svart topp med lite diamanter fram och en ljus kavaj. Troligen svarta pumps till.

Hemma på julafton vet jag inte om jag någon bekväm klänning och strumpbyxor eller svarta byxor med någon stickad tröja. Ska bara vara hemma med familjen och en del av släkten så det kan få vara bekvämt :)

Bikini under dagen och säkert någon klänning eller annat lämpligt och svalt under kvällen.
Kommer tillbringa julen på en ö i Thailand eller Malaysia :love:
Det låter jättehärligt att vara på en strand och bara njuta med en drink och bra bok i solen :love:
Här finns julklänningar så det dånar om det... Helt crazy.

Själv har jag itne bestämt mig, sannolikt klänning av något slag.
Men oj vilka mängder! Någon såg trevlig ut men vill inte beställa på nätet och ffa inte när jag inte ens kan språket på hemsidan. Gillar den mörkblå med lilla huset på.

Inser att min garderob är en katastrof, en öken bestående av mestadels svarta kläder, sådant som inte passar längre (exempelvis ett par snygga ljusrosa jeans som jag helt enkelt har för feta lår och röv för att kunna ha :(), samt sådant som är så gammalt och tråkigt att det enbart finns kvar för att jag inte orkat rensa ut skiten. Hjälp!
Köpa nytt känns inte så lockande heller, fast blir nog så illa tvungen om jag inte vill se ut som skit i jul.

Jag kommer att åka tåg och buss rätt långt på julafton, tur och retur samma dag. Så det blir någonting rationellt. Inga spetsklänningar som gör det svårt att ha överdragskläder... Gissar på byxor och snyggare skjorta.

Hittade ett snyggt linne idag som jag kan ha i jul :)
Blir troligtvis det med en kofta och vit långkjol (med varma leggins under) beroende på väder. 5 åriga sonen utbrast "åh vad fiin du är mamma!" när jag provade det :love: Gullunge!

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :arghh:
Ammar och bysten är gigantisk så alla toppar jag haft innan blir för korta. :down: har segat runt i amningslinnen och jeans i ett halvår nu och är oerhört trött på det. :wtf:

Köpte en topp förra helgen men jag har 3 firanden på rad så behöver mer.:meh:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 515
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Som den norrlänning jag är så är jag väldigt känslig mot värme. Visserligen är denna sommar lite snällare än förra (36 grader mitt i...
2
Svar
22
· Visningar
2 744
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar