Haha!Nej absolut inte, men just dem kläderna är det. I stil med den gamla klasströjan från gymnasiet. Liksom...yay
Jag har i detta nu en gammal tröja från gymnasiet. En rosa fleece peak performance. Tycker fortfarande den är snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Nej absolut inte, men just dem kläderna är det. I stil med den gamla klasströjan från gymnasiet. Liksom...yay
Hade min varit utan text så hade det funkat, men nu står det med stor vit text över hela jäkla ryggenHaha!
Jag har i detta nu en gammal tröja från gymnasiet. En rosa fleece peak performance. Tycker fortfarande den är snygg
Hittade denna på Kappahl som jag har köpt. Jag tror att det blir denna iaf. Lite glittrigt material, mjuk och fint fall i kjolen.
Jag gillar Kappahl överlag. Jag hade en 150kr check och 25%-kupong när jag köpte klänningen köpte en paljettklänning där förra året som i år blir nyårsklänningHelt OT och onödigt, men nu är vi 3 st i tråden som köpt klänningar på KappAhl inför julafton. Du, jag och @Anna.
Själv har jag precis upptäckt KappAhl. När jag var smalare än smalast handlade jag alltid på H&M, nu hittar jag inga kläder där som sitter snyggt längre.Jag gillar Kappahl överlag. Jag hade en 150kr check och 25%-kupong när jag köpte klänningen köpte en paljettklänning där förra året som i år blir nyårsklänning