Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jädrar vad snygg!!Hoppas på att bära denna i vinter
https://www.zalando.se/khujo-marion-kappa-rock-wine-red-kh121p01y-g11.html
Jag tycker denna är snygg som kontorsytterplagg. Går ner över kavaj (om man bär sådan), gör sig extra bra med en halsduk och snygga handskar. Och en mössa!
Eller en klassisk, fodrad oljerock
Den var ju snygg. Funkar den även om man inte är så lång ? Vart kan man köpa den ?
Vilken kroppstyp passar det ?Det är mer kroppstypen än längden som avgör om man kan ha en sån där rock. Maken är 185 cm lång och kan inte ha den där typen av rockar, det funkar inte med hans kroppstyp. En gammal skolkamrat på 168 cm bär upp dito plagg riktigt snyggt.
Vilken kroppstyp passar det ?
Jag kanske skulle ta och göra det . Verkar ju smidigt med öppet köp och gratis returer. Såg att man kunde köpa hela looken också... funderar även på jeansen. Tar gärna emot fler tips dockSamma ställe som LindgrenV har länkat till. Ta hem och prova, eller prova på stan och se om det funkar.
Okej! Jag får väl testa helt enkelt.Om jag kunde konkretisera det skulle jag göra det. Min poäng var främst att det inte är avhängigt längden.
Ajdå, storlek S finns ej på lager och personen på bilden är 189 och har storlek M. Så jag tror knappast jag kan ha den. Jag får hoppas på att den dyker upp...Jag kanske skulle ta och göra det . Verkar ju smidigt med öppet köp och gratis returer. Såg att man kunde köpa hela looken också... funderar även på jeansen. Tar gärna emot fler tips dock
Ajdå, storlek S finns ej på lager och personen på bilden är 189 och har storlek M. Så jag tror knappast jag kan ha den. Jag får hoppas på att den dyker upp...
Ja, men det är ju en del av mitt problem. Det är för mkt att välja på , Jag får beslutsångest... Vilken ska jag välja? Vad är snyggt/mode just nu? Den som lovisaleonora visade såg ju bra ut, åtminstone på modellen.Dom har ju jättemånga olika rockar på det stället - kolla här -
Jo, det är klart. Fast storlek S brukar oftast passa på mig. Sen är jag smal som modellen också så...tänk inte överdrivet mycket på vad det står att modellerna har, det är ju mest där för ett hum och man får väga in saker som benlängd och kroppstyp etc.
Den här.
Guldaskig post: 17173898 skrev:Fin! Köpt var?
Strunta i vad som är mode nu. Pröva några olika och se vad du trivs i. Det är mitt tips om man inte har någon direkt stil- prova mkt olika kläder!Ja, men det är ju en del av mitt problem. Det är för mkt att välja på , Jag får beslutsångest... Vilken ska jag välja? Vad är snyggt/mode just nu? Den som lovisaleonora visade såg ju bra ut, åtminstone på modellen.
Jo, det är klart. Fast storlek S brukar oftast passa på mig. Sen är jag smal som modellen också så...