Nya sommardäck, sjukt tråkigt men välbehövligt.
Plus nya ridbyxor.
Plus nya ridbyxor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag skrev en liknande tråd för typ en del år sedan då fick man fan för det. Då skulle man istället hjälpa dom fattiga. Nu verkar det ok att bara tänka på sig själv. Det ligger liksom i tiden nuAlla ni som får tillbaka pengar på skatten; vad ska ni göra med dem? Spara, köpa hästgrejer, resa, gå på restaurang, eller vad ska ni hitta på?
Själv ska jag lägga i stort sett varenda öre på hästens utbildning för att försöka få honom kvalad till finalen i 5-årschampionatet. Det vore ju dumt att bryta trenden och inte bränna alla pengarna på hästen...
Jag ska köpa grus
Jag har uppenbarligen missat en trend. Borde jag också köpa grus?Har precis fått hem ett lass grus
Jasså?När jag skrev en liknande tråd för typ en del år sedan då fick man fan för det. Då skulle man istället hjälpa dom fattiga. Nu verkar det ok att bara tänka på sig själv. Det ligger liksom i tiden nu
Japp det är alltid rätt att köpa grus! (inte alls partisk med make i grusbranchen )Jag har uppenbarligen missat en trend. Borde jag också köpa grus?
Jag har uppenbarligen missat en trend. Borde jag också köpa grus?