Vad ska man hitta på i snön?

Sv: Vad ska man hitta på i snön?

´Mina hästar älskar snön och tycker allt är skoj när det ligger snö på marken, vi brukar mest vara ute i skogen och mysa och även träna lite dressyr på någon åker som vi får rida på! Dom tycker det är mycket roligare med dressyren på en åker än vad det är i ridhus! Jag brukar även låta mina hästar få busa av sig när vi är ute och rider i skogen, ska vi tex galoppera så låter jag hästarna bestämma tempo och springa på lösa tyglar det älskar dom verkligen. Bra nog så är mina hästar väldigt snälla så dom har aldrig fått för sig att sticka eller bocka som en tok, men visst dom får gärna bocka lite smått då jag anser att det är glädjeskutt :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 500
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Hej. Jag kommer kanske att få chansen att bli medryttare på en häst. Tycker att det skulle vara jättekul då jag har ridit på ridskola i...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Hunden väckte mig mellan kl 3-4 härom natten och ville gå ut. Förr i tiden så var det alltid husse som vaknade om hunden behövde gå ut...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama