Vad ska jag teckna för försäkring?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Cairo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 734
C

Cairo

Jag har gått och köpt mig en minishettis på två år, som endast kommer att vara till sällskap och till lättare barnridning då och då.

Jag undrar vad jag ska teckna för försäkring på honom? Det jag är ute efter är bara en slags grundförsäkring och självrisken bör ligga på max 1 800 kr.

OBS!
Jag har mina andra hästar försäkrade i AGRIA, så jag vill gärna ha denna där i också.

Tacksam för all hjälp!

Sv: Vad ska jag teckna för försäkring?

På min shettis (som vi visserligen kör) har jag en vetrinärvårdsförsäkring enbart (30.000:-). Kostar ca 1200:-/år med den låga självrisken på försäkringsbolaget du nämnde.

Sv: Vad ska jag teckna för försäkring?

Jag ringde till AGRIA och tillsammans fick vi fram en bra försäkring, som liknade din vad gäller priset. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
4 094
Senast: Lavinia
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 113
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Inspirerad av tråden på hund-forumet undrar jag vad ni har för smärtgräns på försäkringen för era hästar? :) Själv skulle jag nog säga...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 703
Senast: Reykur
·
Anläggning Hjälp! Jag har min häst inackoderad i ett mindre stall, det är bara min häst och hyresvärdens två hästar där. Mer än en gång under tiden...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka