vad ska jag ta mig till???

bsmx

Trådstartare
Hej!
Kan man dressera två katter?? problemet är att de har bestämt sig för att gå ut från vårt sovrumsfönster mitt i natten. På sommaren var det ju inga problem, då var ju fönstret öppet. Men nu:devil: måste man ju gå upp för att släppa ut dem när de jamar mitt i natten. De har kattlåda inne, som de nyttjar ibland. Har stänngt sovrumsdörren, men de krafsar o jamar o ska in i sovrummet för att bli utsläppta från fönstret.
Dagtid går de aldrig den vägen.
Vad ska jag göra, tacksam för alla tips:bow:

Sv: vad ska jag ta mig till???

Ignorera dem, så kommer de ge upp till slut. Men det kan nog ta ett tag! De är ju vana vid att det fungerar.

Liknande trådar

Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 431
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Min kisse kommer varje natt mellan kl 3-5 och vill gå ut. Han jamar o jamar, går jag inte o släpper ut honom går han omkring på mig...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 518
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Håller på bli galen på Göte. De senaste dagarna har han suttit på sin vanliga sittplats i fönstret och jamat. Inte litegrann utan hela...
Svar
15
· Visningar
2 488
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har en honkatt och en hankatt, båda kastrerade på 2 respektive 3 år. Vi har haft båda sen de var kattungar, men honkatten föddes upp på...
Svar
3
· Visningar
1 485
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama