Lindsen
Trådstartare
Haha! Ja exakt så har jag det varje morgon! Nuförtiden jamar han några gånger för sakens skull sedan kommer han o lägger sig hos mig, oftast. Då o då försöker han väcka mig men jag vägrar att lyda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden är från september 2015, problemet är förmodligen redan löst.min hona sover i sängen hanne på ved lofftet
Även om tråden är gammal så har jag läst hela. Och nu vill i alla fall jag veta om katten sover inne på natten, eller fortfarande vill gå ut mitt i natten och biter matte i näsan när den inte får som den vill?
Jag hade en katt som alltid skulle ut vid femtiden på morron, den gav dig icke hur mycket jag än ignorerade den. Låtsades jag sova hoppade den upp på en hylla i sovrummet och petade ner hårborste, nagellack, parfym, mm en grej i taget tills jag blev galen och kastade ut honom. Försökte jag stänga ut honom från sovrummet, gick han lös på grejerna i hallen. Där petade han ner prydnadsgrejor från trappräcket så de dunsade nerför trappan Till slut var det bara några slagtåliga troll i trä som kunde stå kvar där och resten hade fått flytta därifrån om de inte redan gått sönder. Helt omöjligt att sova med den katten i huset. Slug och beräknande katt. Och alldeles underbar!![]()
Lösa det med min kisse? Jag fick sova när han var ute. Han fortsatte i samma stil tills han kastade in handduken.Nuförtiden vill han inte gå ut klockan 5 längre så det fungerade att igonerera honom och hans ihärdiga försök. Han vaknar fortfarande vid den tiden men brukar komma och lägga sig hos mig i sängen istället. Han promenerar på mig när jag sover, för att kollla om jag vaknar. Vet att han gör det med vilje, för att jäklas lite. Men sedan lägger han sig o sover.
Men nu börjar det bli ljust tidigare o tidigare, han hittar möss att fånga överallt ute så det börjar bli riktigt roligt att vara ute så snart börjar vi om igen misstänker jag… På somrarna har han sin jaktsäsong och sover knappt alls.
Hur gjorde du för att lösa det med din kisse?
Även om tråden är gammal så har jag läst hela. Och nu vill i alla fall jag veta om katten sover inne på natten, eller fortfarande vill gå ut mitt i natten och biter matte i näsan när den inte får som den vill?
Jag hade en katt som alltid skulle ut vid femtiden på morron, den gav dig icke hur mycket jag än ignorerade den. Låtsades jag sova hoppade den upp på en hylla i sovrummet och petade ner hårborste, nagellack, parfym, mm en grej i taget tills jag blev galen och kastade ut honom. Försökte jag stänga ut honom från sovrummet, gick han lös på grejerna i hallen. Där petade han ner prydnadsgrejor från trappräcket så de dunsade nerför trappan Till slut var det bara några slagtåliga troll i trä som kunde stå kvar där och resten hade fått flytta därifrån om de inte redan gått sönder. Helt omöjligt att sova med den katten i huset. Slug och beräknande katt. Och alldeles underbar!![]()
Känner igen det där, @Ninjakatten. Just det med svansen! Varför ska de vifta en på snoken... vad är det för behov de har? Hon är väldigt mallig dessutom när hon tar ett varv så man får rumpan () upp i ansiktet innan själva parkeringen. Och snacka om träffsäkerhet med svansen! Utan att se bakåt, kan hon få in klockrena smisk mitt på näsan!
![]()