Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått massa färsk ananas från en butik att ge till grisar och höns. Jättemycket av ananasen är perfekt mogen så den vill jag använda själv. Vad ska jag hitta på med den? Fryst in i bitar för att använda senare till smoothies, men vad mer ska jag göra med den?
Jag har fått massa färsk ananas från en butik att ge till grisar och höns. Jättemycket av ananasen är perfekt mogen så den vill jag använda själv. Vad ska jag hitta på med den? Fryst in i bitar för att använda senare till smoothies, men vad mer ska jag göra med den?
Det är väl bara bra att den kommer till användning.Har man fått den från butik som djurmat så är det just det, djurmat. Konsumerar du den själv var vl inte butikens avsikt?
Vad jag tycker och villkoren man får djurmat från affärer behöver inte vara samma sak.Det är väl bara bra att den kommer till användning.
Har man fått den från butik som djurmat så är det just det, djurmat. Konsumerar du den själv var vl inte butikens avsikt?
Mig stör det inte alls. Men att du skriver så kan göra andra handlare tveksamma till att skänka .Har fått en släpvagn med ananas av en vän som har en butik. Om jag använder 5, 10 eller 15 ananaser själv så räcker det med råge till de 10 hönsen och 15 grisarna. Stör det dig att jag äter några själv?