Vad ska jag göra med mitt liv?

Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Då RINGER du sjukgymnasten! Det är inte alla som svarar på mejl (för visst mejlade du?), har jag märkt.

Jag undrar också vad du menar med att din utredning ska "inkludera häst och stall"?
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Då RINGER du sjukgymnasten! Det är inte alla som svarar på mejl (för visst mejlade du?), har jag märkt.

Jag undrar också vad du menar med att din utredning ska "inkludera häst och stall"?

Nej jag ringer inte. Jag har mailat en gång till.
Det andra vill jag inte berätta :) än.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Varför ens nämna det då?

Tycker också du ska ringa. Men men...
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Kom du iväg och träffade de andra bukefalisterna och vad hände med erbjudandet från askaplaska?
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

...jag undrar också varför ts ignorerade mitt erbjudande både i tråden och på PM...men det verkar som att ts har saker att göra hela tiden ändå - så då är det kanske inte ett så inaktivt liv i alla fall :)
Det är ju i så fall jättebra, men då förstår jag samtidigt inte dessa trådar om att det inte händer något - för det gör det ju uppenbarligen! :) :bump:

Ts - om du är intresserad så åker vi till Kista galleria på tisdag, det kostar 20:- för resan i egen buss och du får alldeles säkert plats! :)
På torsdag ska vi baka åt en som fyller år (troligtvis) och då kan du ju definitivt vara med!
Visst hade du gått på Hiki...vaddetnuhette? Det har tillkommit ett gäng därifrån nu som verkar hur gulliga som helst! :)
Och jag tror absolut att du skulle passa in i vår (a) grupp(er) :bump:
Så, jag hoppas vi ses snart!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Förstår mig inte heller på trådarna om hon inte lever efter det hon säger.


Men kanske är det inte så farligt ändå, för annars hade det väl hänt något från hennes sida. Hon kanske har mer saker att göra än det lät som i tråden.

Undrar dock om du TS har hört något från arbetsförmedlingen än? Annars tycker jag du ska ringa dom.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

...jag undrar också varför ts ignorerade mitt erbjudande både i tråden och på PM...men det verkar som att ts har saker att göra hela tiden ändå - så då är det kanske inte ett så inaktivt liv i alla fall :)
Det är ju i så fall jättebra, men då förstår jag samtidigt inte dessa trådar om att det inte händer något - för det gör det ju uppenbarligen! :) :bump:

Ts - om du är intresserad så åker vi till Kista galleria på tisdag, det kostar 20:- för resan i egen buss och du får alldeles säkert plats! :)
På torsdag ska vi baka åt en som fyller år (troligtvis) och då kan du ju definitivt vara med!
Visst hade du gått på Hiki...vaddetnuhette? Det har tillkommit ett gäng därifrån nu som verkar hur gulliga som helst! :)
Och jag tror absolut att du skulle passa in i vår (a) grupp(er) :bump:
Så, jag hoppas vi ses snart!


Alltså, jag har haft saker varje tisdag och torsdag dom här veckorna som varit. Antingen läkarbesök, iväg någonstans eller så. Det är liksom därför jag inte kunnat. På tisdag har jag tandläkartid så då kommer jag nog inte kunna följa med heller. Men på torsdag skulle jag kunna tror jag! :)

Ja precis, Hikikomori. Kul! :)
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Förstår mig inte heller på trådarna om hon inte lever efter det hon säger.


Men kanske är det inte så farligt ändå, för annars hade det väl hänt något från hennes sida. Hon kanske har mer saker att göra än det lät som i tråden.

Undrar dock om du TS har hört något från arbetsförmedlingen än? Annars tycker jag du ska ringa dom.

Fast det är ju ingenting jag hittar på!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

När har du tiderna då? Vi håller ju på mellan 17-20 (om vi inte åker någonstans, men till just Kista åker vi 17) och man kan dyka upp när som helst under tiden, det är som sagt inga som helst problem att komma senare, eller gå tidigare...så det borde ju inte vara något problem? :)
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Okej! Kl 14 på tisdag, men eftersom jag tar lugnande kommer jag inte orka följa med. Jag ska alltså laga en tand (tror jag) och det är väldigt påfrestande för mig så jag blir helt slut efteråt. Men antagligen torsdag, då kan jag nog!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nej, då är det nog klokt att åka hem och vila :)
Du är jättevälkommen på torsdag! Då har tinget öppet hela dagen, så då kan du ju komma tidigare på "studiebesök" om du vill.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

:)
Vi kommer också ha hästcirkel på torsdagar om det är något av intresse för dig längre fram, vilket innebär att jag kanske inte kan komma tidigare än 16.30 (slutar ute i lurbo kl 15, sedan duscha någonstans och tillbaka :P ) men det kanske räcker om du kommer 30 min tidigare, som ett litet "studiebesök"? :)
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Har jag inte heller påstått.
Jag skrev ju att du förmodligen haft annat för dig.
Du svarade inte på min fråga angående arbetsförmedlingen.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Fast va? Jag svarade på det du skrev bara.
Nej, jag vet att jag inte svarade på det ang AF! ;)
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nu vet jag ärligt talat inte vad du vill med tråden?!

Du ber om tips och råd. Du får det. Gör sedan tvärtemot. Väljer att först inte kontakta en sjukgymnast och sedan maila och försöker inte igen när du inte får något svar.
Sedan säger du att du även mailat AF och när man frågar hur det gått så vill du inte svara på frågan ?
Driver du med oss eller? :banghead:

Vill du inte svara på frågorna så säg "jag vill inte svara på den frågan", istället för att prata i gåtor!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nu vet jag ärligt talat inte vad du vill med tråden?!

Fast det var inte jag som letade upp den igen och skrev, jag kände mig rätt så nöjd med alla svar jag fått!

Du ber om tips och råd. Du får det. Gör sedan tvärtemot. Väljer att först inte kontakta en sjukgymnast och sedan maila och försöker inte igen när du inte får något svar.

Jag gör inte tvärt emot? Vad får dig att tro det? Jag har aldrig sagt att jag väljer att inte kontakta en sjukgymnast. Jag berättade helt enkelt att jag hellre tar en sak i taget, och fick mothugg på det även fast det är bäst för mig. Jag menar, det kan ju inte någon säga något om, det vet ju jag bäst!


Sedan säger du att du även mailat AF och när man frågar hur det gått så vill du inte svara på frågan ?
Driver du med oss eller? :banghead:


Ja, jag driver med er alla. Jag heter Jörgen och är en 58årig man med lösskägg och jobbar som mentalskötare på Borås djurpark :meh: Geeeez,

Jag har ju fått svar från AF, det har jag skrivit!



Vill du inte svara på frågorna så säg "jag vill inte svara på den frågan", istället för att prata i gåtor!

Prata i gåtor? Vill jag inte svara på någon fråga så gör jag inte det, helt enkelt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 262
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp