Vad ska jag göra med henne?

Sv: Vad ska jag göra med henne?

Men både Clinton & Cornet Obolensky ska lämna tuffa hästar. Rekommenderas inte på "svåra" märrar. Corlensky vet man ju inte så mycket om eftersom han är så ung. Han har fått bra på ridbarheten i alla fall men vissa verkar inte så impade av psyket?
Något som verkar gå i arv är dock lite oroliga munnar, men det skulle jag kunna ta med en sådan galopp... :love: :d VÄLDIGT synd att hon inte tagit sej/fått infektion.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 080
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 286
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 900
Senast: Nixehen
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 561
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama