Vad se ni fram mot i spelväg?

Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Nu kan man börja fundera på att förhandsboka Skyrim :)
Har precis beställt hem en ny speldator :D Dock för inte allt så billig peng, men det kan nog kanske vara värt det ändå...hoppas jag :p
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Någon som kan tipsa om roliga Pc-spel? :)

Är det någon som provat spela Diablo eller WoW här?
(har aldrig varit nåt för sådana spel men kikade lite på diablo o kanske man ska ge det en chans?!)

Eller finns det nåt annat spel värt att prova? :D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Någon som kan tipsa om roliga Pc-spel? :)

Är det någon som provat spela Diablo eller WoW här?
(har aldrig varit nåt för sådana spel men kikade lite på diablo o kanske man ska ge det en chans?!)

Eller finns det nåt annat spel värt att prova? :D

Det beror på vad du gillar.
Jag är ju svag för rollspel. Gillar dragon Age Origins och Dragon Age 2. Bioware är otroligt duktiga på interaktioner med NPC, det samma gäller i Mass Effect. Man får nästan som en relation till sina companions.

Just nu kör jag lite retro, plöjer igenom Neverwinternights 1 igen.

Jag har spelat Diablo, det är ju lite gammalt men ett typiskt "hack and slash" rpg. Rätt ok. Fler spel i samma genre är Sacred 1 och 2, Titan Quest, Gratisspelet torchlight.

WOW körde jag från release till 2008. Raidade high-end med min druid men tröttnade över natt. Det är ett bra och lättspelat mmo men man sugs in i det och det är lätt att bli beroende. Dessutom har det pågått så länge så det är inte lätt att hitta likasinnade nybörjare. De som är låglevel är antagligen alternativa karaktärer som har en main på max level.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag gillar oxå rollspel har jag kommit underfund med :D

Igår laddade jag ner Bioshock 2 (i väntan på 3an) och tycker verkligen det är superkul, dock har jag ett problem.
När jag ska spara så behöver jag vara inloggad på Microsoft Live nånting och då behöver jag Bioshock 2 koden, vilket jag inte har :(
SÅ om det är någon här som äger ett Bioshock 2 med kod, så får du jäääätte gärna dela med dig av den koden (sökt igenom hela Google tror jag utan resultat)

Ja och så gillar jag ju obilivion såklart :)
Sims 3 är oxå rätt roligt, fast det är väl inget rollspel direkt ;)
Hmm, få se, vad gillar jag mer !?

Peka, Klick spel gillar jag med :p
Alltså typ lite "deckare-Spel", så som "Broken sword", "Syberia", mm

Men är nog mest inne på rollspel ändå :D:angel:
Vill ha massor utav spel tips :bump:
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Goda nyheter, Bioshock 2 kostar bara 50kr.

Sen är jag inte helt säker, men jag tror inte att det ses med blida ögon att du vill ha hjälp med olagliga saker här på buke.

Är du intresserad av rollspel, så kostar de här väldigt bra spelen, som jag varmt rekommenderar:
Mass Effect 77kr m frakt
Mass Effect 2 98kr m frakt
Dragon Age 149kr m frakt och allt extra material
Dragon Age 2 128kr m frakt

Så rätt nya bra spel behöver inte kosta skjortan, som tur är. :)

Kram, Maya
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Bara jag som ser galet mycket fram emot sims 3 pets? Tycker det kan ta och släppas nu... helst igår ;)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Näe jag med :) Kommer bli kul och se hur pass bra djuren är grafikmässigt o så.
Har dessutom heller aldrig sett ett bra hästspel så hoppas Sims fått till det :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Har lite dålig koll och för tillfället har jag ingen riktig ork till att klicka in på Sims3 sidan.
När är det Sims 3 Pets kommer nu igen? :)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Idag har jag köpt en Nintendo DS xl:) Så nu tänkte jag beställa dragon quest IX och Golden sun och sen Zelda spelen.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

åh vad kul :)
Eller det får du avgöra o sedan berätta när du test spelat den :)
Varför inte 3DS förresten?
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

åh vad kul :)
Eller det får du avgöra o sedan berätta när du test spelat den :)
Varför inte 3DS förresten?

Jag längtar tills spelen kommer hem:)
Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies har fått riktigt bra kritik och med ett snitt på över 87% i betyg känns det som ett bra spel. Dessutom hittade jag det riktigt billigt på en säljsida:laugh:
Tittade på 3DS först men tyckte det verkade krångligt med 3D tekniken och att man inte kunde spela vissa spel med den på, var tvungen att hålla konsolen helt still osv.
Så då känns DSi mer hederlig:)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Zelda Skyward Sword ser jag fram emot. Det ser najs ut :banana:

Det gör jag med. Har "råkat" beställa specialupplagan med en gyllene wii remote plus och en cd med zelda musik. Jag behöver ha en remote plus till spelet, men det blir ju lite pengar. Tur för mig att spelet inte släpps förrän i november:angel:
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag hoppas jag får hem spelen idag, så jag får testa nya dset:)
Har även beställt Zelda: Phantom hourglass.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Mejlade just vår leverantör/försäljare om vår dator. När den ska komma osv. Har vi tur så kan vi få hem den slutet av nästa vecka :D:D
Så då ska här spelas:bump: Vet dock inte vad jag ska börja spela ?! :confused::angel:
Vi skulle tydligen få med det nya Batman spelet med, så troligen blir det väl att man provar det lite först..:p

Skyrim får man ju dock vänta på ett tag.. :(
 
Senast ändrad:
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Anno 2070, ska komma nu i vinter :bump:

är helt frälst i Anno serien, sen de började med dem i slutet av 90-talet, (Första var Anno 1602, efter det kom: 1503, 1701 och slutligen 1404 ), så det ska bli spännande och se vad de kokar ihop nu, då spelet utspelar sig i framtiden för första gången :D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Kickade lite på Anno 1404 på youtube. Hur funkar det?
Alltså är det typ som Age of Empires eller? :o
Vad går det ut på? :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Trassel12
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 020
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Barrow
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp