Vad se ni fram mot i spelväg?

Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Haha japp alla banorna, och du måste ta K O N G på alla banorna också för att få en extra bana på varje värld som du på den banan sen kan få en ädelsten av något slag som sen låser upp "the golden temple" och där är sista banan :D
Så bara att börja nöta och nöta och nöta :D Blir många faan kan jag lova ^^
Funkar allra bäst med en tjejpolare som sällskap och lite vin till det :D

Ja tror inte en vanlig funkar, men wii-kontrollen funkar perfekt iaf, blir som en vanlig kontroll och han man spelat mycket snes så har man ju tekniken inne redan :) bara att tuta och köra, blev mycket enklare tyckte jag. Nunchucken och jag är inte alltid bästa kompisar och min hjärna vill inte gärna samarbeta med den alla gånger ^^
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Ups alla bokstäver med, det blir lite kämp då!:D För det har jag verkligen inte lyckats med på varje bana. Ja lite sällskap och lite alkohol kanske gör att man lyckas bättre;)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Det som spelas just nu är dessa:

Till wii:
New super mario bros
Mario Galaxy 1 och 2
Wii sports
Wii sports resort

Skulle vilja skaffa fler direkt från nätet men
får inte till det med internetanslutningen på vårat Wii

PS3:
Kingdom Hearts 1 och 2
Hoppas att det kommer en trea snart också
Resident Evil
Final Fantasy (en hel drös :p)


Gamecube:
Pacman
Mario cart

Skulle dock vilja ha en massa nya men
blir lätt att man bara spelar det man alltid spelar :p
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Ja eller så spelar man spelen tills de nästan är klara:angel:
Är på slutet i både Galaxy 1 och Donkey, men de är inte klarade än. Roligaste är spelen när de är nya och en bit in.
Galaxy 2 är det lite kämp med att få ihop stjärnorna, men är på sluttampen i det med.
Nu har jag lyckats vinna en Tradera auktion med GB Advance spelet Golden sun. Ska bli spännande. Har spelat tvåan GS: The lost age.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

PC:
*Sims 2
*Sims 3
*Zoo Tycoon
*Roller coaster tycoon

Xbox 360
*Assasins Creed

Dock ströspelar jag bara varje spel lite då och då när lusten faller på
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Blir inget provspelande av Xenoblade idag, för det har tydligen blivit försenat av leverantören.

Men har fått ett releasedatum för Zelda:SS nu iaf, 18 november:)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Det går ingen nöd på mig:)
Jag har ju två nya spel för mig till Gameboy advancet som jag köpt beg. Golden sun och Rayman advance:)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Vilken tur! :D

Själv väntar jag fortfarande på att de ska avslöja när The Old Republic släpps, 2011 är allt som sagts...
Emellanåt muntrar jag upp mig med några cinamatics de släppt från spelet:

Deceived

Return

Hope
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Såg häftigt ut:)
Nog många som väntar på releasedatum av det kan jag tänka mig.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Väntar också på nya Zelda till Wii, det är årets höjdpunkt! :bump:

Spelar just nu Zelda på Nintendo 64 i väntan på det andra.

Andra Wii-spel som spelas är: Wii Sports, TP, Mario Kart och Mario Galaxy 2 (1:an klarade vi förra året).

Nästa vecka kommer det hem ett Supernintendo också, så då blir det nog en del sådana spel :) Tänkte klara Zelda där också innan årsskiftet - har bara spelat igenom halva tidigare.
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Känns som världen väntar på spänning på senaste Zelda:D
Det har ju varit en lång väntan med, spelet skulle ju släppts 2010 eg.

Ett supernintendo har jag aldrig ägt, bara ett 8bit.:)
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Fick hem Xenoblade igår:)
Verkar kul, fin grafik, mycket att sätta sig in i och lära sig. Kommer nog ha många speltimmar framför mig på det:love:
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag och sambon funderar på om vi skulle ta och skaffa oss en ny/bättre speldator. Vi får se hur det blir med den saken då vi reda har 3 datorer just nu :p

Hur som helst så kommer jag (eller vi) införskaffa oss det nya Obilivion eller skyrim som det heter :)
http://elderscrolls.com/
Blir det ingen ny dator så blir det inköpt till PS3:an istället :D:love:

Kanske har nämnt det tidgare men sedan skulle jag gärna vilja ha Fallout New Vegas (PC) med
(va väl ifs ett tag sedan det släpptes med men.. :p)
 
Senast ändrad:
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Vad har ni för dator nu?
Om ni har tur så kanske det bara behövs bytas ut någon del. :)

Jag ser också fram emot Skyrim, tydligen har de inte gått ut med vad spelet har för systemkrav.
Så jag hoppas att min dator klarar av det, det borde inte vara något problem, men jag kan inte låta bli att vara lite nojjig ändå. :o
Speltrailer

Sen går det en massa rykten om vilket datum det är som gäller för The Old Republic, allt från den 15 septemer, vilket jag hoppas men inte tror stämmer, till den 24 november...
Gah, jag vill veta!!!
Känner mig som en 5-åring som inte kan vänta på sitt lördagsgodis. :angel:

Just nu spelar jag Mass Effect, tänkte spela igenom med samma karaktär i ettan och tvåan, så att jag har en bra gubbe att spela när trean släpps i mars.
Mass Effect 3 hoppas jag blir en kanonavslutning på berättelsen! :bump:

Kram, Maya
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Eh, ja det är sambons tidigare "spel-dator" men den har nåt år på nacken nu så enligt sambon så håller den inte måttet längre, om man säger så :p
Han vill jätte gärna köra Battlefield 3 (det nya som kommer snart) o det skulle tydligen vår nuvarande dator inte palla så bra..
o ska vi spela skyrim så pallar den nog inte det heller..o vi vill helst ha det till PC då det är snyggare grafik än till PS3:an :)

Men nu har han hittat nån dator som tydligen är bland de nästan värsta just nu (om ja fattat rätt)... eller aa den skulle duga att spela på i några år framöver iaf. :angel:
Tycker dock att 15.000:- för en dator är rätt mycket pengar :p och såå mycket "spelnördar" är varken han eller jag.
Men och andra sidan så har vi en jädra bra dator som klarar de flesta spelen på de högsta inställningarna ett bra tag framöver :D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag sitter och oroar mig för samma sak. Finns risk att våran ena speldator inte orkar med Skyrim. Kommer bli tumult om den kvarvarande.. Ser fina rubriker framför mig "Man inlåst i förråd, Man utelåst på balkong" osv.. eller kanske vv ^^
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Jag spelar typ aldrig numera. Men mkt beror på att jag tycker det var evigheter sen något bra spel släpptes. Inga seriösa spel släpps längre pga konsolerna. Plus att min dator börjar bli lite omodern.
Men jag ser ändå framemot tre spel. Jag hoppas dom inte blir alltför förstörda pga konsolportningarna.

1. Skyrim (Har spenderat många timmar i oblivion :love:)
2. Jagged Alliance 3
3. Battlefield 3
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Obilivion har vi till ps3:an men jag hinner aldrig spela på den då min käre sambo sitter där för jämnan ;) Nä riktigt så illa är det kanske inte men...nästan :p haha! Så när vi hade xbox köpte jag mig ett eget obilivion till den, men spelet var ju så fruktansvärt stort så jag hann nog knappt göra hälften innan vi sålde xboxet :p Men håller med om att det var ett grymt spel :love::D
 
Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?

Förhandsbokat Zelda Skyward sword nu, den special edition med en guldfärgad Wii remote och en cd med Zelda themes.
Det enda som är lite jobbigt är priset:o Var rätt dyrt här jämfört med vad det ska kosta i andra länder.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Trassel12
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 020
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Barrow
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp