Vad sätter ni på grillen?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 827
Sparris
Spett med marinerad paprika, lök, svamp och tomat.

Ska testa att göra burgare med Anammas formbara färs.

Som sås blandar jag CF med fetaost, rödlök, dill, salt och peppar.

Vi avgudar Anammas formbara färs :love: vi har fått lite av en grej för just hamburgare gjorda på den. En hamburgerpress tycker vi är att föredra men annars har vi bara färsen, lite riven lök, salt och peppar och ibland en lite skvätt bbq-sås. Dom blir såå bra!

Vi avgudar Anammas formbara färs :love: vi har fått lite av en grej för just hamburgare gjorda på den. En hamburgerpress tycker vi är att föredra men annars har vi bara färsen, lite riven lök, salt och peppar och ibland en lite skvätt bbq-sås. Dom blir såå bra!
Härligt att höra! :love: Tack för recepttips. :bow:

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 481
Senast: Dentaku
·
Mat Jag har noll fantasi när det gäller sallad. Vi ska träffas ett gäng imorgon och äta nyårsmiddag tillsammans med barnen. Och jag tycker...
Svar
9
· Visningar
890
Mat Jag har både fransyska och högrev i frysen och har tänkt använda det till köttgryta respektive gulaschsoppa. Men vilket kött passar bäst... 2
Svar
22
· Visningar
967
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 323
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka