Vad säger ni om det här!?

C

Cecely

Rast anläggning

Tror ni att detta är nästa steg för våra stall? :d

Iden är ju väldigt bra endå tycker jag, tänk om alla hästarna fått ha det så! :love:

Sv: Vad säger ni om det här!?

Lägg även märke till hur söta hästarna är :love: :angel:

Små bebisarna...så duktiga de var! :)

har pratat med honom om detta! min kompis har sin häst i active horse stable i viggeby. kanonbra!

är det någon som vet ett stall där detta (eller liknande)system används är jag beredd att flytta :D

Hade varit perfekt för min kuse om det är kopplat till stor ute hage . Hade gärna flyttat till ett sånt stall.

japp, i rosersberg, stockholm. min kompis har sin häst i det stallet. funkar jättebra, men det kostar förstås :smirk:

Det verkar ju vara ett jätte bra sätt att ha sin häst på. :) Hoppas nu att alla stall tar efter detta, det skulle ju vara det perfekta för både häst och människa :bow:

norpan skrev:
japp, i rosersberg, stockholm. min kompis har sin häst i det stallet. funkar jättebra, men det kostar förstås :smirk:

ah typiskt att det ska vara sthlm.... :devil: ;) är inte så jätte "storstadsmänniska" lixom ;) .. men jag antar att det är fullt där? annars kanske man helt seriöst skulle ta och sätta sig å söka både jobb och lägenhet där "uppe" :D

Åh! Tycka om! Men jag undrar om det finns för shettisar oxå. Ser framför mig hur mitt påhittiga lilla monster krälar sig under stängslet, ställer sig på bakbenen och snuvar de stora pållarna på allt det goda. :devil: :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: warg
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 130
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 572
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama