Tittar på Queer as Folk för femtioelfte gången nu. Den är ju rätt kass, men ändå min comfort serie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gör ju att man behåller intresset, har bara 30 min kvar nu så hoppas sambon tröttnar på sverigematchen i fotboll om en stund så vi kan avslutaPlöjde den under fredag/lördag. Den är inte fantastisk som du säger, men duger ändå helt okej som thrillerserie och fungerar helt ok som eskapism. Sedan måste jag ge den att var nya avslöjanden så sent som sista avsnittet.
Plöjt två säsonger av Below Deck (Netflix). Jag brukar extremt sällan fastna för reality-tv men detta var väldigt fängslande om besättningen på en lyxyacht i Karibien.
https://www.svtplay.se/vigilSåg första avsnittet av Vigil, det senaste från skaparna av Line of Duty, igår. Osäker på om den är tillgänglig i Sverige än, den lanserades på BBC bara nu i dagarna. Den känns helt klart lovande, även om jag blev lite förvånad över hur pass liten roll en av de mest omtalade skådespelarna hade... Ska bli väldigt kul att se vidare oavsett!
Åh vad kul! Jag såg klart avsnitt 3 för typ tio minuter sedan och den är otroligt bra!https://www.svtplay.se/vigil
Blev helt till mig när du skrev LoD och googlade fram att vi kan se den här med start 16/10.
Blev sen happy av att se Suranne Jones' namn eftersom Scott & Bailey är en så sjukt bra serie.
Jaaa vill också!Haha, jag älskade dom och väntar på en tredje säsong
Jaaa vill också!
Har du sett Below Deck Mediterranean också? Har hittills bara kollat på den ”vanliga” men tydligen är Ben med som kock i Mediterranean.
Jaaa vill också!
Har du sett Below Deck Mediterranean också? Har hittills bara kollat på den ”vanliga” men tydligen är Ben med som kock i Mediterranean.
Vi kollar också på den här hemma, såå bra och välgjord!Har börjat titta på Babylon Berlin (Viaplay) och wow vad bra
Jaaa ”vanliga” är så grymt bra!! Men då får jag väl kolla in Mediterranean också.Det var ju Below Deck Mediterranean jag hade sett! Då har jag ju Below deck att se kuuul!
Har inte sett klart ännu men sett ca 4 avsnitt. Skrattar väldigt mycket, den är mysig och knäpp och personporträtten är spot-on. Sandra Oh är grym i sin rollJag har just sett klart The Chair (Netflix) och rekommenderar den som lättsam, lite smårolig och hyfsad välgjord söndagsunderhållning. Sandra Oh spelar huvudrollen vilket är ett stort plus för mig, älskar henne! Netflix beskrivning: "At a major university, the first woman of color to become chair tries to meet the dizzying demands and high expectations of a failing English department."