Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, blev helt tagen av historien och hur den är filmad och hur duktiga ungdomarna är Rekommenderar verkligen alla att se den!Såg Young Royals på Netflix i veckan. Fin serie, väldigt duktiga skådespelande ungdomar, jag fastnade stenhårt och hoppas verkligen på en säsong 2!
Men visst!Håller med, blev helt tagen av historien och hur den är filmad och hur duktiga ungdomarna är Rekommenderar verkligen alla att se den!
5/5 får den av mig och finns på SVT Play.
Hahaha nej har ingen aning om varför jag skrev att den finns därMen visst!
Men finns den verkligen på SVT play? Tänker eftersom det är en Netflixproduktion?
Tittar på Saknad, aldrig glömd. Finns på SVT och är helt i min smak, brittisk krim utan blod.
Ja väldigt intressant med hur det vävs samman och påverkar varandra. Lite "butterfly effect".Den såg jag också i helgen! Gillade att det var flera olika stories som vävdes samman, kommer fortsätta på säsong två.
Såg även dokumentären Frida - en trotjänarinna på SVT play, den är från deras arkiv. Sändes 99 tror jag. Otroligt intressant och rekommenderas verkligen! En riktig tidskapsel.
Tyckte också skådespelarna var väldigt duktiga men att manuset haltade lite.Såg Young Royals på Netflix i veckan. Fin serie, väldigt duktiga skådespelande ungdomar, jag fastnade stenhårt och hoppas verkligen på en säsong 2!
Kollar typ sällan på film och serier men nu har jag snöat in på Harlots.
Svulstigt ekivokt engelskt bordellkrig ala 1760-tal Högt och lågt.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/41yGe6/en-oanstandigt-underhallande-kostymserie
Såg Young Royals på Netflix i veckan. Fin serie, väldigt duktiga skådespelande ungdomar, jag fastnade stenhårt och hoppas verkligen på en säsong 2!
@Kadi ovan rekommenderar ju den iaf!Någon som sett "vår lilla hemlighet" på SVT play och vet om den är bra?