Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade in trailern nyss och den verkar ju helt underbar!
Har tittat på alla delarna nu och den var ett litet guldkorn, rekommenderas absolut!
Det stämmer att den baseras på en bok av Liane Moriarty som även skrev boken som Big Little Lies baseras på ☺Sett två avsnitt av Nine perfect strangers (Hulu)
Handlar om nio personer som kommer till någons sorts spa som drivs av en mystisk rysk kvinna (Nicole Kidman), alla har lite olika pågående kriser i livet.
Nu orkar jag inte googla om detta stämmer eller inte men jag TROR att detta är baserat på en bok och det är samma författare som till big little lies? Den går oavsett i liknande stuk.
Bitvis lite smårolig, tyvärr är det också en hel del cringe, liksom sådär att man nästan inte klarar att titta för det blir så pinsamt. Kommer fortsätta titta då jag är nyfiken på var den är påväg.
Det var den jag var tvungen att sluta titta på är jag googlade fram att det var en skräckis. Blev misstänksam efter ett par avsnitt. Synd för jag gillade den innan den började bli läskig.Halvvägs in på Clickbait på Netflix. Det är väl ingen fantastisk produktion kanske men helt okej, kommer nog se färdigt den. Vill veta vem skurken är
Plöjde den under fredag/lördag. Den är inte fantastisk som du säger, men duger ändå helt okej som thrillerserie och fungerar helt ok som eskapism. Sedan måste jag ge den att var nya avslöjanden så sent som sista avsnittet.Halvvägs in på Clickbait på Netflix. Det är väl ingen fantastisk produktion kanske men helt okej, kommer nog se färdigt den. Vill veta vem skurken är