Sett nya säsongen av Veronica Mars. Inte supernöjd![]()
Vavava ny säsong?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sett nya säsongen av Veronica Mars. Inte supernöjd![]()
Vavava ny säsong?!
Den var ju helt fantastiskSåg Midsommar på bio igår. Den har fått bra recensioner. Jag tyckte den var urdålig. Platt story som kunde blivit mer med lite djupare porträtt på huvudkaraktären men som istället bara blev skruvad och ologisk.
Den var ju helt fantastiskMen det är nog absolut en sådan film som man antingen hatar eller älskar.
Alien (1979, theatrical version) på bluray. Behöver förmodligen inte presentation. Det är så här film ska göras och filmkvaliteten på bluray slog verkligen alla förväntningar.
5/5
Det här kommer låta lite pinsamt pretentiöst och nördigt, och det är det ocksåVad tyckte du var fantastiskt? Jag gillade fotot och skådespeleriet men som sagt lite djupare porträttering av huvudrollen hade bidragit till att jag förstod hennes agerande på slutet lite mer. Nu kändes det mest ”mäh”. För min del alltså![]()
Tycker Alexander Skarsgård är något av det ohunkigaste man kan hitta![]()
HUUUUUR kan man inte tycka att Skarsgård är den hunkigaste hunken någonsin? Känner helt klart att jag INTE ska se Big Little Lies![]()
Åh jag vill också se Fleabag nånstans!Tycker Alexander Skarsgård är något av det ohunkigaste man kan hitta![]()
och då har jag inte sett honom i nämnda film (eller någon annan film heller, bara på bild), men även om jag bortser från min egen personliga smak och tittar objektivt på honom kan jag fortfarande inte fatta hunkigheten, han ser ju helt vanlig ut? Går säkert förbi minst tio pers/dag som ser typ likadana ut... (iofs kanske stan kryllar av hunkar och det bara är jag som inte är hetero nog för att fatta
)
För att återgå till trådens ämne så har jag spenderat de två senaste kvällarna med att sträck-titta på Fleabag (med tillhörande sömnbrist), vilket är ovanligt för mig då jag sällan fastnar för serier så.
Vet inte om den varit uppe i tråden förut, men för den som undrar så är det en brittisk drama-komedi och den är helt fantastisk! Manuset är så genialiskt och helt fantastiska skådisar. Så såld och lite kär i seriens skapare/manusförfattare/huvudrollsskådis (som för övrigt är skapare till Killing Eve som jag vet nämnts många gånger här, men som jag aldrig sett för inte trott det varit något för mig, men nu börjar jag undra...)
och då har jag inte sett honom i nämnda film (eller någon annan film heller, bara på bild), men även om jag bortser från min egen personliga smak och tittar objektivt på honom kan jag fortfarande inte fatta hunkigheten, han ser ju helt vanlig ut? Går säkert förbi minst tio pers/dag som ser typ likadana ut... (iofs kanske stan kryllar av hunkar och det bara är jag som inte är hetero nog för att fatta
)
För att återgå till trådens ämne så har jag spenderat de två senaste kvällarna med att sträck-titta på Fleabag (med tillhörande sömnbrist), vilket är ovanligt för mig då jag sällan fastnar för serier så.
Vet inte om den varit uppe i tråden förut, men för den som undrar så är det en brittisk drama-komedi och den är helt fantastisk! Manuset är så genialiskt och helt fantastiska skådisar. Så såld och lite kär i seriens skapare/manusförfattare/huvudrollsskådis (som för övrigt är skapare till Killing Eve som jag vet nämnts många gånger här, men som jag aldrig sett för inte trott det varit något för mig, men nu börjar jag undra...)
Jadå, jag minns att du skrev Prime! Har bara inte skaffat det för jag är alltid rädd att missa när provperioden är slutJag skrev om Fleabag tidigare i somras, så himla rolig!
@mandalaki du kan se den på Prime video, kostar 30 kr i månaden de första 6 månaderna![]()
Jadå, jag minns att du skrev Prime! Har bara inte skaffat det för jag är alltid rädd att missa när provperioden är slut![]()
Smart! Ska kolla på Prime vad de har.Jag brukar sätta en påminnelse på mobilen då jag också är såmen måste säga att det finns mycket mer serier där som är intressanta så kanske till och med behåller det sen. Prime är dessutomväldigt lättnavigerad och betydligt bättre än HBO och Netflix i användarvänlighet tycker jag
så jag blev positivt överraskad.
Du skulle säkert gilla Mrs. Maisel också! Har snart sett klart säsong två och den är väldigt rolig och underhållande.
Gilla på allt förutom den sista meningenÅh jag vill också se Fleabag nånstans!
Se absolut Killing Eve.
Skarsgård är MEGAhunkig - ända tills man börjar se Big Little Lies![]()
)
Nej.Men jooooooo han är så het![]()