Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Springer man i motvind får man räkna dubbla sträckan, det är lag på det har jag hörtTog en joggingrunda med vovvan i stormen..... I motvind men vem gillar inte utmaningar i livet
Ätit en helt fantastisk sallad till frukost och snart dax för jobb igen!
Du kan prata med det lokala kontoret direkt.
Det tar ju tid att komma in på ett nytt ställe med nya arbetsuppgifter och kollegor. Om det är en vanlighet att folk inte stannar så säger det ju mer om arbetsplatsen än de som gått, kan jag tycka.
De är dessutom väldigt ogoda.Kan konstatera att gnocchi är en värdelös pastautformning. Det går ju inte att få på flera på gaffeln, för dom knuffar ner varandra. Vad är det för idé med dom här? Asocialpasta.
Skruvarna är dom minst goda. Dom köper jag aldrig. Sällan gnocchi heller för den delen, det är herrn som köpt dom här. Tacka vet jag fjärilar!De är dessutom väldigt ogoda.
Jag föredrar tunn spagetti, eller FusiliSkruvarna är dom minst goda. Dom köper jag aldrig. Sällan gnocchi heller för den delen, det är herrn som köpt dom här. Tacka vet jag fjärilar!
Men fusilli är ju skruvarna, dvs dom minst goda .Jag föredrar tunn spagetti, eller Fusili
Är på jobbet och hanterar catwalkmodeller. När man ska förklara och drar vad man själv tycker är solklara referenser och får svaret:
"Asså Törnis, jag är 18 år"
Då vet man att man är gammal
Kaoz
Det finns ju en skruvvariant som är som skruvade rör också, tror den heter spirelli?Men fusilli är ju skruvarna, dvs dom minst goda .
Vi råkade köpa nån platt spagetti senast. Den låg i en sån där vanlig-spagetti-påse så jag tittade inte närmre på den. Men den får mig bara att tänka på bandmaskar när jag ska äta
Den är mer okej, för den har inte sånna otäcka kanter. Ibland undrar jag varifrån detta fusillimotstånd kommer, har säkert varit med om något traumatiskt som jag sen förträngtDet finns ju en skruvvariant som är som skruvade rör också, tror den heter spirelli?