Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar 07.15-12.30 idag. Inte helt fel
Det där är alltid lika kul och speciellt om personen är lite hästrädd och fått höra alla storys om "den livsfarliga, folkilskna som anfaller".Jag var av med Internet och telefon här hemma sen igår, kabelbrott. Ringde i morse och för en stund sen kom felavhjälparen och fixade. Just när jag longerat klart Annie frågade han om jag kunde springa in och kolla så att allt var som det skulle.
Han såg lite stressad ut när jag räcker över longerlina (med tillhörande häst) och långpisk till honom för att gå in i huset. Tur jag har en snäll häst
Blåser bort!
Och här.......Ungefär som här då
Här är det livsfarligt att gå ut,man får klamra sig fast i vägrenen för att inte blåsa ut på vägen o bli överkörd.. Lite vind i håret skadar aldrig
Då gör man nog bäst i att stanna inne. Här är det inte lika illaHär är det livsfarligt att gå ut,man får klamra sig fast i vägrenen för att inte blåsa ut på vägen o bli överkörd.
Gnocchi är jättebra om man har väldigt såsiga saker. Dom fångar upp såsen jättebra och ger därmed mycket smak. Dom skall (bla pga av såsen) ätas med sked och inte gaffel.Kan konstatera att gnocchi är en värdelös pastautformning. Det går ju inte att få på flera på gaffeln, för dom knuffar ner varandra. Vad är det för idé med dom här? Asocialpasta.