Träden runt om i länet har tydligen inte hållit sig på plats, i lokala nyheterna stod det om träd över vägen på flera ställen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tror nog det behöver göra nått annat än jobba sova äta jobba börjar ju kl 21 men borde ju hinna i tid för det lär väl inte ta mer än en timme själva seminariumetJapp, jag är anmäld till alla seminarierna som fanns tillgängliga Ses vi då?
Ja jag tror nog det behöver göra nått annat än jobba sova äta jobba börjar ju kl 21 men borde ju hinna i tid för det lär väl inte ta mer än en timme själva seminariumet
Och våran? Har två stycken till 2 katterKunde du inte tagit våran också?
@athena_arabians vi ses inte alls på torsdag det var fullbokat
Jag förstår att du inte har tid eller plats för datorn med den där godbiten i knät!Jag har inte en chance att lasa i kapp da jag varit alldeles for busy for att lasa pa flera dagar.
Nu ar det snart dags att saga godnatt igen. Det har varit super "busy" sedan jag fick hem valpis, men i kvall satt vi ute pa baksidan en stund. Han ar for ljuvligt fantastisk den lill Tater Tot. Eller T.T.
[/URL]
Tråkigt att du mår dåligt pga chefenMår lite dåligt p.g.a. chefen men ska ändå försöka ta mig upp och åka till jobbet.
Hoppsan, har har det blåst hela dagen igår och det verkar fortsätta idag också, men än så länge har inget blåst sönder. Peppar peppar. Jag fick jaga lite stolsdynor ute igår, men det är i stort sett allt. Jo sonen berättade att det var svårt att göra mål på fotbollsskolan eftersom de hade ett litet lätt mål som blåste iväg hela tiden.Och där försvann elen...
Tråkigt att du mår dåligt pga chefen
idag kom hon och sa att ingen på nya jobbet tyckte om mig så tja, är väl inte bara på grund av chefen då.
"när jag pratade med personalen förra veckan sa alla att de inte trodde du skulle passa in här"