Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte en chance att lasa i kapp da jag varit alldeles for busy for att lasa pa flera dagar. :crazy:

Nu ar det snart dags att saga godnatt igen. Det har varit super "busy" sedan jag fick hem valpis, men i kvall satt vi ute pa baksidan en stund. :love: Han ar for ljuvligt fantastisk den lill Tater Tot. Eller T.T.

IMG_0769_zpskjn1kzrr.jpg
[/URL]

Jag har inte en chance att lasa i kapp da jag varit alldeles for busy for att lasa pa flera dagar. :crazy:

Nu ar det snart dags att saga godnatt igen. Det har varit super "busy" sedan jag fick hem valpis, men i kvall satt vi ute pa baksidan en stund. :love: Han ar for ljuvligt fantastisk den lill Tater Tot. Eller T.T.

IMG_0769_zpskjn1kzrr.jpg
[/URL]
Jag förstår att du inte har tid eller plats för datorn med den där godbiten i knät!

Har nu klivit upp, ätit lite smågodis till frukost (det bara råkade bli så när godispåsen stod på bordet och mackorna är i frysen) och tagit en titt på min att-göra-lista.
"Kolla upp kurslitteratur" står det bl.a. på den, så det ska jag försöka ta tag i nu direkt. Jag som inte ens bestämt mig färdigt för vilka kurser jag faktiskt ska läsa...

Och där försvann elen... :cautious:
Hoppsan, har har det blåst hela dagen igår och det verkar fortsätta idag också, men än så länge har inget blåst sönder. Peppar peppar. Jag fick jaga lite stolsdynor ute igår, men det är i stort sett allt. Jo sonen berättade att det var svårt att göra mål på fotbollsskolan eftersom de hade ett litet lätt mål som blåste iväg hela tiden. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 126
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 434
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka