Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
FUCK upptäckte just att min frys stått öppen i 15-16 timmar :arghh: :rage: :nailbiting: kände på maten och tack och lov verkar köttet ha klarat sig bra. Brödet var mjukt i översta facket och köttbullarna. Korvbrödet var helt mjukt så det har jag tagit ut. Kommer nog tyvärr att slängas eftersom tanken på att äta mer varmkorv med bröd inte är lockande direkt. BUGGER. Hmm, iofs har säkert korvbrödet redan varit fruset en gång ska kanske stoppa in det och se hur det går?

Suck...

Veterinärintyget kom, Hur mycket kostar det att kontakta jurist? Det får inte vara några oklarheter gällande detta. :( Så jävla tråkigt. När ska skiten ge sig liksom

Blicken när man stör sömnen genom att ta kort. :D nu har hon rantat runt en vända till, jag har stängt för övervåningen. Tant ska inte gå i trappor men det struntar hon i.:heart 20180619_144819.webp

Alltså ibland blir jag matt.
Fick hem brev att det är inbokat tid för byte av vattenmätare. Jag jobbar och är därför tvungen att avboka.
Går det sen att boka en ny tid? Nänä, de skickar ut brev med en ny tid. Det kan ta 3-4 månader och chansen att den tiden ska infalla på en ledig dag känns obefintlig.
Vi kan alltså hålla på såhär i flera år. Otroligt efterblivet system och nej, jag tar inte semester för att de ska vara här i 20 minuter.
Det är likadant med sotarn kan jag meddela. Apdumt system.

Varit och inhandlat mig en ny fritös och avlämnat den gamla på ÅVC, den hade nämligen min fd.granne lånat utan att fråga och inte orkat göra ren efter användning :banghead:. Nåväl den nya på plats nu och jag är noga med sånt. Sen en sväng till Maxi och där var tydligen hela bygden idag :down:, slutade med att jag gav tusan i att storhandla utan bara tog det nödvändigaste för dagens friterade räkor. Tittade in på Apoteket och där var nog alla pensionärer (äldre än jag :D) som skulle berätta hela sitt livs historia för personalen :grin:.
Jag gick.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 681
· Visningar
45 568
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar