Häpp, där blåste en bit av trädet ner....Visa bifogad fil 16302
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häpp, där blåste en bit av trädet ner....Visa bifogad fil 16302
Jösses!Häpp, där blåste en bit av trädet ner....Visa bifogad fil 16302
Fy så trist. Ibland har man via hemförsäkringen, men jag vet inte om det även gäller djurärenden.Suck...
Veterinärintyget kom, Hur mycket kostar det att kontakta jurist? Det får inte vara några oklarheter gällande detta. Så jävla tråkigt. När ska skiten ge sig liksom
Fy så trist. Ibland har man via hemförsäkringen, men jag vet inte om det även gäller djurärenden.
Vi är rätt härdade efter 18 år på vår kulle på östgötaslätten. Man får liksom räkna med att ett och annat träd försvinner... Den vindhastighet som det är idag är inte ovanlig.Oj, läge att kolla om något behöver flyttas eller sättas fast.
Stackars trädet.
Ring en och fråga vad det kostar. En del har en gratis konsultationSuck...
Veterinärintyget kom, Hur mycket kostar det att kontakta jurist? Det får inte vara några oklarheter gällande detta. Så jävla tråkigt. När ska skiten ge sig liksom
Jag kan informera om att det inte är det minsta upphetsande att sitta i Månsarp. Så nu vet ni och slipper flockas hit för att testa
Det är likadant med sotarn kan jag meddela. Apdumt system.Alltså ibland blir jag matt.
Fick hem brev att det är inbokat tid för byte av vattenmätare. Jag jobbar och är därför tvungen att avboka.
Går det sen att boka en ny tid? Nänä, de skickar ut brev med en ny tid. Det kan ta 3-4 månader och chansen att den tiden ska infalla på en ledig dag känns obefintlig.
Vi kan alltså hålla på såhär i flera år. Otroligt efterblivet system och nej, jag tar inte semester för att de ska vara här i 20 minuter.
Värre än Tiarp?
Vägen förbi världens ände
Vägen förbi världens ände